12 studenoga 2012

Rocky i ekipa

Uza svo premještanje stvari s jednog kata kuće na drugi i sav kaos koji je zbog toga nastao još uvik se pokušavam snaći i rasporediti stvari po sobičku onako kako mislim da će mi najbolje pasati.
Moram priznat da se osjećam pomalo izgubljeno u onolikom radnom prostoru (nisam mislila da ću to ikad reč?!) - ipak je to za mene velika promjena i treba mi malo vrimena dok posložim sve stvari na svoje misto, dok odlučim što ću raditi u kojem kutku svog carstva! Hahaha, par sam stvari odnila gore, pa ih vratila dole i obrnuto!

Da ne duljim... nije ovo post o radnoj sobi, već o pokušaju da za sat-dva zanemarim slaganje i preslagivanje i napravim nešto kreativno s materijalima koji su i ovako i onako bili razbacani svuda po sobi. Nastali su dječji rajfići Hello KitTIĆi :)


Moji favoriti su zadnja da jer sam pobornik onih manje klasičnih dječjih stvarčica i u redu mi je da curice ponekad nose i tamne boje poput sive, ili zelene ili crne (iako to nije boja), a ne samo i isključivo rozu! Iako.... to često ne ovisi o mamama, zar ne?!

Broj komentara: 7:

nives kaže...

aa slatko

Bojanine tvorevine kaže...

Prelepi,ali poslednji beli,naj,naj,najkitic:)

Drangulije kaže...

I meni se dopadaju zadnja dva :)
Mada i ostalo su sasvim lepi.

mali iv kaže...

Pinky! Kao med! :)

Sonaj kaže...

Joooj što su slatki..Osobito ovaj posljednji:))))

Sanjushka kaže...

medeno!

tina kaže...

evo moja sestra je fan ovih rajfova! ima i ja hello kitty i još mi nikad nije palo na pamet ovako ih koristit