26 studenoga 2012

Šareni patenTIĆi


Ne biste virovali koliko vrimena oduzme šivanje ovih lipotana!? A još im nema namjene..... zapravo, dvoumim se dal da radim broševe ili prstenje.... Što vi mislite?

Broj komentara: 11:

goga kaže...

Meni su savrseni i ja bi ih rado nosila kao prstene jer ih volim. Iako brosic ili cvijet za kosu nije uopce losa ideja :-))

Renata kaže...

Baš ih je lijepo vidjeti ovako na okupu:)....mislim da bi bili zgodni i u jednoj i u drugoj varijanti.

nives kaže...

jao predobri su i ja glasam za prstene mislim da će odlično tako pristajat ;)

Kreativa Silvija kaže...

Imaš ti njih dosta i za prstenje i za brošiće i za trakice za kosu.
Imaš ih toliko sa sigurno imaš i žuljeve i izbodene prstiće.
Stvarno si bila vrijedna!

tina.b. kaže...

Hvala curke :)

Krativa Silvija - izbodene prsTIĆe, da! Žuljeve sam izbjegla uz malu pomoć klješta (kad igla zapne izvučem je s klištima), ali sam zajukla par puta :)

Sonaj kaže...

Slažem se: i jedno i drugo ..Joooj, kako su oni meni odlični:)Koliko već dugo radim broševe , a nisam si niti jedan napravila od zipera.Savršeni su mi:)))Koliko ih je!!!!

Asja kaže...

stvarno si ih puno napravila-može i za prstenje i za broševe...u svakom slučaju savršeno!

Lilla Indigo kaže...

Super su, brošići bi bili super!

tina kaže...

broševi,prsteni,rajfovi,šat god super će biti

eda kaže...

Koje spretne prstiće imaš... ovo će izgledati izvrsno u bilo kojoj varijanti:)

urbanikus kaže...

nešto treće. hm. neki vjenčić za glavu tj. rajfić s više tih ukrasa.