22 studenoga 2012

Šaroliko društvance

Lipo vrime zadnjih par dana znači branje maslina. Kad dođem doma, umorna, više nemam volje za ikakav kreativni rad osim eventualno onog koji uključuje kompjuter.... Ipak, nekih ideja imam na pameti, neke uspijevam laganini provesti u djelo, a i narudžbe sam odradila i njima sam baš zadovoljna. Evo par slikica.....


Kao što vidite, našlo se tu šarolikog društva! Inače, kod narudžbi mi je najveći izazov (osim da onaj tko naručuje bude zadovoljan) da ne radim dvije potpuno iste stvarTIĆice. Npr., oni broševi s biciklićem - oba su u plavo-tirkiznim tonovima, istog su oblika, imaju čak i dijelom iste materijale, a opet su različiti i na taj način svatko dobije svoj mali original. Pa.... svatko želi biti poseban, zar ne?!

Broj komentara: 9:

Goge kaže...

Jako lijepo. Nikad nisam radila male cvjetove od tila.

Sonaj kaže...

Divno li je društvance i trebaš biti zadovoljna:)))Točkice,tirkizno,til...Ma, predivno:)

Marinica kaže...

Koji divni radovi!!

Tatjana kaže...

Odlično društvance...Crni točkasti-presladak!

nives kaže...

sve je baš lijepo , a vojska nakitić je odlična ;)

Renata kaže...

Skupilo se tu lijepo i zgodno društvo!:))

Villa-loredana kaže...

Uživala u svim postovima, pet plus za sve radove, ideje, a naročito remake sobe. Pozdrav. Loredana.

tina kaže...

rajfovi su divni! jeli onaj prvi plastični ili metalni?

tina.b. kaže...

Hvala curke :*

Loredana - drago mi je da ti se sviđa sobica. Jako sam ponosna na konačan izgled :)

Tina - metalni je rajf