28 studenoga 2012

Škafelanac

Neki dan smo dragi i ja na otpadu naletili na stare komončine (ilitiga komode) koje su imale u sebi par zgodnih škafeta (ladica). Uzela sam škafete ne znajući za što ću ih iskoristiti, onako, hrčkovski - da se nađu! Stajale su tako par dana dok se lampica nije upalila!


Na blogu sam već pisala o sortiranju lanaca (ovdje i ovdje). Od tih postova kolekcija lanaca se poduplala i unatoč pokušajima da ih sortiram u razno-razne kutijice sve skupa je izgledalo poprilično neuredno i, što je gore, nepregledno. Sjetila sam se škafeta i odlučila ih još jednom (re)organizirati!


Zapravo, da budem iskrena, moja je bila jedino ideja, a dragom sam prepustila apsolutno svu izvedbu. Dakle, prvo je malo ostrugao drvo, obojao ga u bijelo, a onda je na dva mjesta bušilicom probio rupe i kroz njih provukao metalnu šipku (tanka, promjer debljine je par mm). Na kraju svake šipke je stavio metalni kružić tako da se šipka na kojoj će visiti lanci može izvući prema potrebi, a opet da se ne izvuče sama od sebe kako se lanci budu vrtili. Na šipke smo provukli plastične kolutove i nanizali lance i voila! Mislila sam ih bojati, ali sam odustala pošto bi oduzelo previše vremena, a kako su nanizani jedan do drugoga tako se natpisi na njima ni ne vide.
Sada imam savršeno mjesto za pohranu skoro svih lanaca. Opet ih par nije stalo, ali nema veze, sad je to potpuno druga priča....


Inače, 3-4 plastična kruga sam imala doma, tata mi ih je dao, a ostale sam pronašla na otpadu. Navodno se na njih namataju nekakve silikonske trake koje služe (pretpostavljam vodoinstalaterima) za povezivanje plastičnih cijevi.... ako sam dobro zapamtila?! Možda bi se ovakvi ili slični kolutovi dali nači u ribomaterijalu (pošto se obično krena namotaje po sličnom principu) ili u kakvom većem centru tipa Bauhaus.

Broj komentara: 17:

Anonimno kaže...

Odlicno!!! :) A zanima me gdje kupujes sve ove lance?

Hvala

tina.b. kaže...

Hvala :)
Lance uglavnom kupujem na eBayu.

Kreativa Silvija kaže...

Sa-vr-še-no!!!

Sara kaže...

Ovo je genijalno!
I ja vodim borbu s lancima, sve držim po raznim malim plastičnim ladičarima (mislim da to inače služi za šarafe i sl.) i sve mi se UVIJEK zapetlja. Ovo je genijalna ideja :D

Milica ♥ kaže...

Ti uvek imaš super ideje i još bolje sprovođenje u delo :)

eda kaže...

Ne mogu se nadiviti ovoj izvedbi, izgleda odlično!!

Asja kaže...

super! super! da bar ja živim blizu otpada :(

slaja kaže...

odlično! svakim novim detaljem iz tvoje sobice za nakiTIĆ se još više oduševim! svaka čast tebi, a naravno i dragom za izvedbu!

Lilla Indigo kaže...

Predobro je ispalo!

naldor kaže...

odlicna ideja ! ja sam ladice stavila kao police za detrdjente :P al ovo je stvarno prakticno

urbanikus kaže...

o, da! o, o, da! takva stvarčica treba svakoj kreativki za sve moguće lančiće, vrpce, trakice. u jednom butiku tu u varaždinu imaju nešto slično, samo šire i onda dok sam tamo znala otići, samo buljim u te kolutove. jako praktična stvar.
p.s. ako se pitaš tko sam, it is i, leclerc. mijenjam identitete ko gaće.

goga kaže...

Uvijek super ideje.. Znaci za uzet iz kuce, vilice, ladice.. ;-) Moja kuhinja ce na kraju ostati gola hehehe

p.s. imas nagradicu na mom blogu..pozz

tina.b. kaže...

Drago mi je da vam se sviđa ideja!

Naldor - i moja sestra ih je iskoristila u iste svrhe

leclerc - nek si ti meni opet u blogovodama, pod bilo kojim identitetom :)

Goga - hvala na nagradi :)

A... nakit kaže...

dugo nisam vidjela neš tako fora i korisno, svaka čast tebi i dragome :)))

Drangulije kaže...

:) jaooo koliko ti imas lanaca :) pravi si hobista :)
a da, ove plasticne krugove imam i ja, mislim 2 komada, dobila sam zajedno sa onim damilom za pecanje :)

Drangulije kaže...

a da, taj damil sam koristila jedno vreme za nizanje perlica za ogrlice... sada ih vec duze vreme ne koristim... :) (mislim morala sam ovo da dopisem, da se ne misli da pecam :D jer to ne radim)

nives kaže...

woow odlično ti je ispalo