06 studenoga 2012

Welcome...


...to my little paradise!
Još jučer su trajali radovi - dragi je namišto police i zavidavo brage za teglice, a ja sam čistila i prenosila stvari...

....a danas je baš sve onako kako treba biti!


Dobro, ima još par sitnica koje trebamo završiti, no budem li čekala da svaka sitnica bude na svom mistu  neću vam lako pokazat svoju malu stvaraonicu!

Za sada je gotov samo ovaj zid sobe, a na ovome preko puta još radimo pa ću vam i njega pokazat, nadam se, za koji dan. Dok on ne bude gotov evo  par slika detalja....


Poviše lijevog dila sobe di ću vjerojatno najviše boraviti napravili smo od naplavine, par vida, braga i teglica zgodnu policu! Na ovaj način sam dobila prostora na radnoj površini za neke druge sitnice koje također često koristim poput ljepila, konaca i igličnjaka.


Poviše te naplavinaste teglopolice stavila sam veliku oglasnu ploču. Nju sam zapravo imala od prije, ako se sjećate iz sanduka kojeg sam koristila kao štand prije dva lita kad sam na rivi prodavala nakiTIĆ. Dali smo joj još jedan sloj boje i nadodali malu sovu u dnu koju obožavam! Također sam kroz rupe koje su prije služile kao svojevrstan rukohvat sada provukla dva konopca kako bi o njih mogla ovješat štipalice.


Za radnu površinu smo koristili stara vrata koja smo pronašli na otpadu. A. ih je obrusio i prelakiro, a da se ne bi uništila na njih sam stavila tanki pleksiglas dimenzija 150 x 50 cm (btw, to je bila jedna od većih investicija napravljenih za sobu, jedan komad je cca 80 kn).
Ispod radne površine (između ladičara) također smo napravili male ormariće kako bi do maksimuma iskoristili slobodan prostor. Ovi ormari su duboki svega 20ak cm, ali super dođu za odlaganje nekih predmeta koje ne koristim toliko često tipa sprejevi, ljepila i sl.


S desne strane radnog stola sam stavila šivaću mašinu (na gornjoj slici je nema pošto sam je tek jutros tu stavila, a dio slika je napravljen kasno sinoć). Na njoj sam porubila ove zavjese  koje sam, usput rečeno, dobila, a koje su se SAVRŠENO uklopile u prostor! Odmah sam napravila i mašne koje mogu koristiti za skupiti zavjesu ili kao obični ukras. U jednom od idućih postova ću napraviti tuTIĆ kako ih sašiti pošto namjeravam napraviti još jedan par za zavjese u spavaćoj sobi.


Šlag na kraju - stolica! I ona je s otpada! Dragi je prestrugao i lakirao, a ja sam se prvi put iskušala u patchwork tehnici i napravila tapicirung! Tapiciranje je trebalo biti napravljeno s moćnom klamaricom koju imamo doma, ali unatoč svim mogućim pokušajima nismo uspili nabaviti municiju za nju (nema veličine koja joj odgovara čak ni u Dubrovniku) tako da su nam na kraju obične pontine morale poslužiti!



P.S. U jednom od idućih postova ću vam pokazati kako smo radili točkice na ladicama, sovu na ploči te kojim bojama smo ih pituravali.

Broj komentara: 35:

Anonimno kaže...

I koliko te koštalo to preuređenje? Osim mnogo truda, volje, ljubavi i želje, a to sve je vidljivo na prvu :) Divno je imati prostoriju samo za stvaranje, mislim da si to svatko, tko išta kreativno radi u životu, želi, zato - čestitam :)
I treba imat tako dobrog dragog koji je vidim uvelike pomogao :)

Veselim se novim radovima :)

TIJANA

slaja kaže...

prekrasno! sve mi se sviđa, od police od teglica do točkica i ručki na ladicama, a pogotovo stolica! svaka čast i tebi i dragom :)

Nika kaže...

Izvrsno ste sve napravili...ostvarili ste vrlo ugodan i inspirativan ugođaj, bravo!

El Sotaescala kaže...

ooohhhhhh , me encanta , es un lugar precioso , podrás hacer cosas bellisimas en este lugar tan bonito con todas las herramientas ordenadas .

felicidades

roser

tina.b. kaže...

Bok Tijana :) Da, bez dragog ne bi napravila ni pola... ma ni trećinu! O trošku preuređenja ću također nešto napisat u idućim postovima, ali sve skupa financijski će izaći negdje oko 500 - 600 kn. Zapravo je jedino što smo kupili boja, taj pleksiglas i iverica za naličje ladica i još par sitnica. Ostalo smo sve sklepali od materijala koje smo imali doma.

Slaja i Nika - drago mi je da vam se sviđa! Stvarno smo se potrudili da izgleda ovako kako izgleda :)

El Sotaescala - I understood only part of what you wrote, but thank you anyway for comment :)

Sara kaže...

Predobro izgleda! :D

Anonimno kaže...

jako, jako, jako lijepo!!!sve mi se svidja!!!

Renata kaže...

Stvarno divan prostor za stvaranje!Sve ste jako lijepo i kreativno uredili.
Čestitke tebi na kreativnosti, a dragom na spretnosti!:)

jubistacha kaže...

Odličan posao!

anonimna kupoholičarka kaže...

jednom rečju - PREDIVNO! :)

Đolić Livada bb kaže...

Ajme! Bez riječi sam! Prekrasno, bravo!!!

Drangulije kaže...

... i uzivanje moze da pocne...

Marinica kaže...

Odličan ste duo! Ovo izgleda savršeno... kreativni kutak iz snova :)

jednababaroga kaže...

Pekrasno ste to sreditli. Genijalna je naplavina sa teglicama, a zavjese su mi preslatke

nives kaže...

prelijepo izgleda , uživaj tu češ stvoriti puno lijepih nakitića pozzzzz

naldor kaže...

divna je! super je sto imas toliki prostor samo za sebe!!! svaka cast

Sonaj kaže...

Fala Bogu da sam dočekala:)Zavirujem svaki dan kada će biti gotovo, znala sam da će biti lijepo, ali ovo me oborilo s nogu!!!!Kako mi je za oko zapela polica od naplavine i zavjese ( čim se ovaj moj probudi, guram mu pod nos ove slike pa nek vidi kako treba izgledati pravi kreativni prostor).Joooj, baš sam oduševljena.Odabir boja i funkcionalnost:SAVRŠENO!Puuuno svjetla , velika radna površina, sve nadohvat ruke,uredno,posloženo.Ma ti si majstor! Neeee,velemajstor:))))

goga kaže...

KOnacno sam docekala vidjet gotovi kutika. I izgleda savrseno. I boje u sobi su bas dimpa. Nadam se da cu i ja jednom imati ovakav kutak. Sigurno je gust raditi tu...

Bojanine tvorevine kaže...

Ovo je zaista kao mali raj,prelepo je,ovo je san svakog kreativca da ima svoj kutak.Detalji su sarmantni,veliki pozdrav:)))

tina.b. kaže...

Hvala vam curke :**** Stvarno smo ponosni na konačan izgled sobe tako da su i meni i dragom srca puna zbog ovakvih pozitivnih komentara :)

Sonaj - hehehehe, dobro sam se nasmijala kad sam pročitala tvoj komentar što zbog dragog kojemu slijedi tortura što zbog činjenica da više ništa u sobičku nije posloženo i uredno (bacila sam se u izradu nekih brošića i sad opet materijala ima na sve strane, ali nije me briga - to je moja sobica i nema mi se ko što bunit zbog nereda)!

tousled day kaže...

Heeeej, preprepreoduševljena sam!!! Tako prekrasno! Kao u nekoj izmišljenoj zemlji... predivno!

Marina kaže...

Prekokrasna soba, totalno sam ljubomorna :) ali i sretna zbog tebe ;)

Angie kaže...

Prekrasno izgleda.... Zavidim ti.

magrit kaže...

Hvala ti sto delis ovo sa nama !
I tako detaljno opisano !

Prelepo izgleda, narocito mi se svidja sto ste velike povrsine uradili u beloj boji.

Romana kaže...

Uuuuuu, pa ovo predobro izgleda! A daj, želim i ja takav kutak! Stvarno vam svaka čast, ušminkali ste ovo i svjetski preuredili, sad ćeš sigurno s velikim guštom raditi stvar(Ti)ćice..
I meni je sva taj ideja s tičem super, jer moj dragi i ja za svaku ptičicu kažemo tič. :))

Asja kaže...

Totalno sam oduševljena tvojim novim prostorom! Izgleda fantastično, napravili ste super posao!

Misty kaže...

Zakon ti je radna soba, ja bi se tu ugnjezdila sad! Samo što onda ne bi dugo osalo sve tako uredno i čisto :D

El Sotaescala kaže...

ooohhhhhh, volim, je lijepo mjesto, lijepe stvari koje možete učiniti u ovom prekrasnom mjestu, sa svim urednim alata.

čestitam

Roser

Lilla Indigo kaže...

Fenomenalno! Radni stol od zida do zida je zakon, mintasto-tirkizni detalji odlični, stolac je savršeno ispao...predobra atmosfera za stvaranje:)

Tatjana kaže...

AAAAAAAAAA!Blago tebi,stol je divan,stolica savršena,ostalo predobro!

Sanjushka kaže...

aaaaa....šta reći, super izgleda. želim ti puuunooo uzivancije u tvojoj kreativnoj sobi.

nicki kaže...

aaajmee imas prekrasne stvari.. prekrasno..jako kreativo i zanimljivoo.. :)

tina kaže...

svaka čast! radna soba je fantastična!

Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.