11 prosinca 2012

Čari nesmetanog stvaranja

Ah moje dragice, ne mogu vam opisat kako je divno stvarati kad možeš biti totalno prepušten idejama bez da moraš misliti o tome da, rekli bi mi na Pelješcu, ne 'opasaš' previše prostora! Kako je divno zaključati vrata i sutra sve dočekati točno kako si i ostavio i.... samo nastaviti stvarati!
Nije mi jasno kako sam do sada funkcionirala bez radnog prostora?! Brzo se čovik navikne na bolje.... zar ne?

Evo što se zadnje izrodilo iz te moje stvaralačke slobode!







Još jedna mala vjestica - nakiTIĆeva narukvica je jedan od poklona u Božićnom izdanju magazina Teen! Nije bitno jeste li tinejdžer ili ne, kakvih poklona ima mislim da bi se svi mogli na čas vratiti u te hormonima nabijene i osjećajno intenzivne godine.... uostalom, zar nam svima nisu bile najbolje?!


Broj komentara: 10:

Milica ♥ kaže...

Tek pre neki dan sam pročitala sve tvoje postove i videla sam koliki je bio tvoj rani prostor (kao moj sada) i jako mi drago da posle (ne)tako dugo vremena imaš mesto koje je samo tvoje. Mislim da je to želja svakog kreativca. Brošići su preslatki i za svaku pohvalu je i narukvica u novinama.

Kreativa Silvija kaže...

Već sam zaključila da svoj novi radni prostor koristiš 100 na sat.
Broševi,svi do jednog-savršeni!

Lilla Indigo kaže...

Odlični broševi, najljepši mi je zeleni! Super za suradnju sa Teenom:)

urbanikus kaže...

vau, u teenu si! (ja imam njihovu člansku karticu na kojoj piše da sam doživotni član!)

moonea kaže...

ja sanjam o vlastitom studiju jednog dana.. ali na način da mi to bude prostorija odmah do kuhinje, sa staklenim stijenama na jednoj strani, i velikim ormarima od-do na drugoj strani. u kutu jedan veliki stol za stvaralaštvo, a u sredini jedan veliki za fotografiranje, stiliziranje i za povremena druženja..

Ne mora to biti nešto veliko..
bitno je to da kad ako nemam vremena isti tren pospremiti sve jednostavno zaključam vrata (jer mi mačke znaju otvarati vrata, jel :D) i da kad uđem točno znam gdje mi je što i gdje sam što ostavila..

Divne su ti ove nove stvarčice!

Drangulije kaže...

Jaooo, mogu da zamislim kakav je osecaj, kada imas prostor samo za sebe, i nema spremanja i stavljanja svega na mesto, kada ti je dosta rada, a moras, jer je to ipak prostor i gde dolaze gosti :P hehehehe...
Ja imam prostora, ali ne i sve ostalo sto mi treba, da napravim svoju sobu za stvaranje, no polako... ne treba mnogo zuriti :P

A da su ti novi komadi nakita odlicni... vala jesu :)
Videla sam i na fb ostalo... svaka cast, vrlo lepo si ovo sve uradila.

Bojanine tvorevine kaže...

Sta reci,sloboda prija,a najvise bih volela upravo to,kada se vratis sve zateknes onako kako si ostavila,e to je sreca:)))

mali iv kaže...

Ne mogu da se odlučim da li mi je slađi blue boy ili delirij! :) *Moje boje. ;)

naldor kaže...

bas se vidi da te inspirira taj divni novi radni prostor !!!:)

Đolić Livada bb kaže...

Divno, imat svoj radni kutak, neprocjenjivo! Anti stalno tupim o mojoj radnoj sobi kad budemo gradili kuću! Krasni su ti radovi, sve na svom mjestu!