27 prosinca 2012

Fam. Snjegović

Jeste li se oporavili od Božičnog prežderavanja? Mene još stomak boli i današnji obid će bit dijetni.... pretjerala sam i ove godine pošto smo (opet) odradili dva Božična ručka! Jedan kod obitelji od dragog, a drugi, sat vrimena iza, kod mojih. I jednima i drugima većina dječice (i unuka) ove godine nije bio s njima pa nismo ni jedne tili ostavit da jedu sami za blagdane.... i tako...... mi onda jeli dvaput!

A kad smo kod obitelji, danas vam pokazujem ostatak fam.  Snjegović....


Najmlađi član familije je krenio za Đakovo, a ostali se još uvik tope na Pelješcu :)


Idejni začetnik i tvorac ove snježne obitelji je moja mama, moja malenkost ih je samo napravila uporabnima u modne svrhe i pretvorila ih u broševe. Luka je moj favorit, a imate li vi svoga?

2 komentara:

LivesArt kaže...

Duje je moj favorit /splićanin/.
Vjerujem da smo sve dale oduška u spizi ove dane, al eto bar imamo izliku!

A... nakit kaže...

šlatki su... :)