07 prosinca 2012

Gastro kuTIĆ - kuhano vino

Dolazi vikend, vani je hladno, možda tamo odakle ovo čitate pada vani snig (kod mene je kiša, ali je svejedno hladno).... zašto ne biste ostali doma, ušuškali se ispod dekice, pogledali dobar film, napravili kokice, možda uz njih i kuhano vino!?


Ne znam za vas, ali u ovo doba godine mi je najdraže dobro zabundana u topli šal lutati ulacama bilo kojeg grada jer zapravo skoro svaki miriše isto - po kuhanom vinu (i pečenim kobasicama)! Na žalost, ove godine neću moći biti dio te predbožićne čarolije, ali nije to razlog da ne uživam u svojem omiljenom zimskom napitku - kuhanom vinu! Evo kako ga ja radim....


KUHANO VINO (za cca 1 l napitka)

1/2 l bijelog vina 
2 dcl isjeđenog soka od naranče
korica od naranče
2-3 dcl vode
šećer vanilija
2  žlice šečera
1 mala žličica meda
1 mala žličica cimeta
par klinčića

Nema tu neke velike mudrosti, sve sastojke stavite u lonac i onda na srednjoj vatri pustite da zavrije, a onda smanjite vatru i kuhate još 5-6 minuta. Ja obično ulijem pola čaše meni i dragom, a onda ostatak poklopim kako bi što duže ostalo toplo (ponekad, kad radim veću količinu lonac ostavim na peći - grijemo se na drva). Po istom receptu se može raditi i crno vino no ono će biti malo jače pa u tom slučaju nije loše nadodati još malo vode i šećera.

Prije nego vam se nasmiješi dno....


.... umotajte se u dekicu.....


..... obucite tople papuče.....


..... napravite kokice.....


....nađite si dobro društvo.....


....i pogledajte film!



Ugodan vikend vam želim < 3

Broj komentara: 10:

Diya Hoby kaže...

Hvvala za receptić ja uvijek pila kuhano crno vino al probat ću i ovo :)
Super papuče,baš su cool :)

Marinica kaže...

Recept mi se sviđa, možda i probam :)

Tatjana kaže...

Moje najdraže vino!

Romana kaže...

Mi smo jučer pred ovu mečavu pilili drva za ogrijev i pospremali ih u šupu, pa sam nam skuhala crno vinčeko, u koje sam stavila na litru 15 dag šećera, deci i pol vode, komadić cimetovog prutića i 4 klinčića. Bilo fiiino vino. :)

tina.b. kaže...

Diya - i ja obično radim crno, ali sada sam samo bijelo imala doma i čak mi je više sjelo od crnog :) A papuče je mama plela (zapravo za dragog, malo sam ih posudila)

Romana - naša pelješka vina (koristim domaće) su dosta jaka tako da meni više prija kad dodam malo veću količinu vode, a citrusi mi super idu uz njih jer onako daju mu neki zanimljiv štih! Al' nema bolje stvari za se ugrijat pa kako god da je skuhano zar ne?!

Misty kaže...

Moji doma uvijek prave crno i tek sam prošle godine prvi put probala bijelo kuhano i moram priznati da mi je čak i bolje. Ove tvoje slikice su totalno comfy :)

Dada kaže...

Jesi li te pape ti plela? :)Lijepe su ti ove slčice <3

Angie kaže...

Super tutorijal!!! Obožavam kuhano vino: crno, bijelo - ne biram....

jubistacha kaže...

Ja sam jučer radila isto (na sličan način), snijeg nas zatrpao pa da se bar malo ugrijemo ;)

Dada kaže...

Sinoć sam, po tvojoj preporuci, gledala Ruby Sparks. Odličan film! :)