22 prosinca 2012

Ho, ho, ho....

I tako..... pretpostavljam da ste bili vrijedni (i pametni) pa da ste već obavili Božični šoping, zamotali darove, okitili borove, ispekli kolače? Mene većina toga još čeka.... Dakle, borić je ubran, ali nema dragog da mi ga pomogne montirat. Sredila sam kuću, ali mi se čini da ću je do Božića (nakon pečenja kolača) morat čistit ponovno. Dio darova je zapakiran, a dio još nije ni kupljen! I tako.... iako sam rekla da će ove godine biti drugačije čini mi se da će opet sve biti obavljano u zadnji čas, nikako da se riješim te boljke?!

Al' da ne bi sve bilo neorganizirano i sa zakašnjenjem evo jednog malog darivanja koje imam u planu već par dana. Osvojiti možete:

.... dvolične naušnice 'RADNIK' - činilo mi se primjerenim darovati naušnice ovog imena s obzirom na godinu u kojoj je nezaposlenost dosegla svoj maksimum..... u nadi da će iduća ipak biti bolja!
Ali to nije sve.....


.... tu je i najmlađi iz obitelji Snješko, brošić Marko! To je zbog želje da Božić ipak bude bijeli.... :)

Sve što trebate jest ostaviti komentar ispod ovog posta zajedno s vašim kontakt podatcima i to je to! Sretne dobitnike izvući ću dan iza Božića!

Do tada....  
želim vam topao, miran, vesel i sladak Božić!!

P.S. darivanje je (ovaj put) samo za čitatelje s područja RH 

EDIT: Kao i inače, dragi je rekao dva broja i donio sreću Tijani i Andrei! Hvala vam svima na sudjelovanju u nagradnoj igrici i na ljepim željama za Božić! Pusa svima koliko god da vas ima xoxo 

Broj komentara: 37:

pcelamaja kaže...

Veliki fan ka i dosad!!! Sretan i miran Božić tebi i dragom i vašim obiteljima od srca želim!!!!!!

pcelamaja@yahoo.com

Anonimno kaže...

Najljepsi Bozic zelim! :*

irena.krtalic@gmail.com

Anonimno kaže...

Brosic je preslatki! Sve najbolje zelim!:)

paola.kame@gmail.com

Anonimno kaže...

Sretan Božić!!!

maja.prka@gmail.com

Anonimno kaže...

Slatko i preslatko...
Sretan Žićbo..:-D
tea.perak@gmail.com

Nataša Radić kaže...

Sve najbolje! :))

natasa.radic8@gmail.com

Anonimno kaže...

nisu kolači još gotovi :)!sve najbolje za Božić i Novu godinu!

jednababaroga kaže...

I ja kazem da cu ove godine sve ranije, pa evo nisu ni kolaci gotovi, ni bor okicen,ni darivi kupljeni :)))

jednababaroga kaže...

mikelic.sonja@gmail.com

Anonimno kaže...

Sretan Božić, sve najbolje!

viskovic.bjonda@gmail.com

Anonimno kaže...

Sretan Božić i sve najbolje :)
marpod1@gmail.com

Sonaj kaže...

Divni su ti pokloni ...Želim ti radostan i sretan Božić , puno Radnika i snijega :))))
soniakovac@gmail.com

Vlatka kaže...

Sretan Božić!!!!
vlatkapp@gmail.com

Anonimno kaže...

Divno, i jedno i drugo...
Sve najbolje za blagdane!

marina.kolar@gmail.com

Anonimno kaže...

Nadam se ovim naušnicama! :) marcela-filipi@net.hr

Anonimno kaže...

Tek jučer su mi otkrili nakitić , nisam stigla ni nadiviti se svemu. Vesele blagdane želim!
ataner.311@gmail.com

Little.Miss.Sunshine kaže...

Meni je ostao samo bor okitit, sve je spremno, sad se bacam na gledanje filmova i probanje kolača :D

andrea.djk@gmail.com

Ružica Lucević kaže...

Od nakiTića nema ljepšeg Tića niti nakita također... svako dobro Ti želim... ruzica.lucevic@gmail.com

eda kaže...

Ovo darivanje mi dođe kao dodatni bonus jer nisam stigla u O'Haru, hehe...
Ništa kod mene nije spremno, sve je nešto napola, imam osjećaj da stalno trebam čistiti iza sebe same jer stvaram jezivi nered... brašna i šećera na sve strane, bor će još malo sačekati... jedino su darovi spakovani:)

LivesArt kaže...

I tebi draga Sretan Božić, snješko je extra!

Sanjushka kaže...

Oooo,volim darivanja,pogotovo bozicna. Sretan Bozic i tebi.

sanjahajsek@gmail.com

Kreativa Silvija kaže...

Hvala Bogu sve gotovo osim rezanja kolača.Bor uvijek kitimo na Badnjak i to rade moji dečki dok ja držim noge u zraku i sufliram sa strane.Prije par godina odlučila sam na Badnjak ništa ne raditi i striktno se držim toga.
silvijakrznaric@gmail.com

Dija kaže...

kod mene još kolači nisu gotovi, no želim ti sve najljepše za Božić :)
dijahobi@gmail.com

Izidora kaže...

lijepo je darivati cijelu godinu ali za Božić je najslađe, pogotovo ako je poklon nasih ruku djelo. Sretan Božić od srca!
itosic74@gmail.com

tina kaže...

prekrasno darivanje!
pinkyroses77@gmail.com

Tatjana kaže...

Ho ho ho,kamo sreće da je sve gotovo i napravljeno kako u uvodu pišeš.

Lijepi su ti poklončići.

Anonimno kaže...

sretan Božić i puno kreative u idućoj godini.. :) pa će i nama biti ljepše. :)
maja.derado@gmail.com

Cat girl:) kaže...

Sretan Božić i sve najbolje tebi i tvojim najmilijima u Novoj 2013. :)

irenica.hojsak@gmail.com

Anonimno kaže...

Veselim se svom prvom ali nadam se ne i zadnjem lančiću NakiTiću :) Jedva čekam da dođe :)

Ugodni blagdani, sve najbolje :)

tijana_zoricic@windowslive.com

Anonimno kaže...

Sretni blagdani! :)
jele2209@yahoo.com

Marinica kaže...

Kod mene je već odavno sve spremno :D A ovaj snješko je presladak!!

marina.marinicca@gmail.com

Sve najbolje za Božić želim! :)

Anonimno kaže...

Blagoslovljen Božić...nadam se da će ti sljedeća godina biti ispunjena blagostanjem, poslom :), ljubavlju i zdravljem....

Veronika
vrunac@yahoo.com

Anonimno kaže...

super naušnice i super snješko! sretan božić!!!
amihaljevi@gmail.com

moonea kaže...

naušnice su divne!

draga tićko nakitićko želim ti radostan Božić! pun smijeha, veselja i inspiracije ;)

ana.surac@gmail.com

Misty kaže...

Sretan Božić i sve najbolje! Valjda će nam iduće godine biti bolje što se posla tiče, ali ako ništa nek nam je zdravlja i sreće :)

mistyreplies@net.hr

Anonimno kaže...

Draga, sretan ti Božić!!! :) marcela-filipi@net.hr

Anonimno kaže...

Sad sam tek vidjela da sam već igrala tako da me računaj samo jedan put! :)Marcela