19 prosinca 2012

Izvješće



Sigurno čekate izvještaj s Modnog Alter Ega :)

Pa, u kratko - bilo je to fino i ugodno provedeno nedjeljno popodne.
Za razliku od uobičajenih tema koje me dočekaju svako jutro u birtiji u kojoj pijem kavu, a u kojoj sam okružena uglavnom muškim glavama, ovo je bila tako divna promjena - čakule o torbicama, nakitu, šivanju.... milina!


Prve suside su mi bile tri slatke sestre  koje rade prekorasne torbice pod imenom Švelja Sisterss. Nakon završetka izlaganja smo se trampile tako da sam sad bogatija za dvije torbice i jednu extra slatku držačicu štipalica.

(igrom slučaja A. drži baš jednu od onih torbica za koju sam se kasnije trampila :)

A kad smo kod štipalica - one su od svih TIĆica bile najzanimljivije! Ostala sam bez i jedne..... No, nisam sve prodala tako da ću vam uskoro malo detaljnije pokazati ono što sam radila za MAE.

Na žalost, nemam više fotki (koje nisu mutne).... zapravo, nisam uopće puno slikavala, ali ima onih koji jesu tako da fotki s događanja možete pogledati ovdje i ovdje! (par fotki koje slijede su skinute sa Fejsove stranice O'Hare)


Broj komentara: 6:

Sara kaže...

Divnost! :D

Marinica kaže...

Čini mi se da je tvoj štand bio najzatrpaniji zainteresiranim ljudima :D Uspjela sam samo škicnuti što si sve donijela i bilo je baš zanimljivo vidjeti tvoje radove uživo! Još su ljepši :))

eda kaže...

Još nisam prežalila što su me obaveze spriječile uživo doživjeti ovu atmosferu... gledajući ove fotke još mi je više žao:(
Ugodna atmosfera, lijepo iskustvo i odlična trampa!

Suzana kaže...

Volim takva druženja a vidim da si i ti uživala. zaista lijepo iskustvo!

Renata kaže...

Drago mi je da si uživala, štandić ti je bio baš sladak, a o trampi da ne pričam...super!:)

tina.b. kaže...

Marinice - ja čekam, čekam, čekam da se pojavi koja blogerica a kad tamo nijedne! Baš mi je žao što se nisi javila....

Eda - i tebe sam čekala. Baš mi je krivo što nisi došla. Volila bi da smo se mogle upoznati :)

Sara, Suzana & Renata - hvala :***