15 prosinca 2012

Još jedan mali podsjetnik na sutrašnji MAE

Zadnja dva dana radim kao navijena :) Da sam bar uvik ovako produktivna, ne bi bilo loše.... iako, kreativni rad pod pritiskom (ovaj 'pritisak' je uvjetno rečen, ne doživljavam ga baš tako, ali ne mogu trenutno naći bolji izraz) ima potpuno drugu dimenziju od onog kad jednostavno sjedneš za radni stol i puštaš mašti i rukama da te odvedu di žele. Ipak, vrlo sam zadovoljna napravljenim i zapravo kad me tako dobro krenulo dala sam sebi i ostatak subote da napravim još koju TIĆicu (to je ispalo više neplanski pošto je prvotno bilo u planu ići u Split već danas i to s rodicom i njezinim mužićem, ali loše vrime je pokvarilo planove i odgodilo putovanje za sutra).

Dakle, evo djelička onog što vas čeka sutra na Modnom Alter Egu u O'Hari......



Sada, ako ćete mi dopustiti, idem sortirati štipalTIĆe.... osmislila sam zgodno pakiranje za njih, ako ispadne k'o što sam planirala bit će to super slatki potencijalni pokloni za Božić (savršen poklon za one zaboravljive, ili za one kojima ne znate što kupiti, a i ako nemate baš puno novaca na raspolaganju).


Poželite mi sreću sutra ..... < 3

Broj komentara: 6:

Drangulije kaže...

Sretno sutra :)
Verujem da ce sve biti odlicno primljeno i rasprodato :)

Vessna kaže...

svašta-nešto lepog si ti tu napravila :) ajd sa srećom sutra :)

Renata kaže...

Puno lijepih stvarčica si napravila:)...vjerujem da ćeš ih jako brzo prodati, svakako ti želim puno sreće i lijep provod..:)

Diya Hoby kaže...

Predivno si ti to sve osmislila i napravila :)

Goge kaže...

Želim ti puno sreće sutra.

Marinica kaže...

Sretno! Sjedam u auto za pola sata, kupim rodicu i stižemo u O'Haru :D