13 prosinca 2012

Kako se vi grijete??

Broševe koje sam vam jučer pokazala sam namjeravala nositi u Split, na MAE, ali, ispalo je da sam većinu prodala i prije nego su došli do O'Hare pa me sad hvata panika da ću ići praznih ruku! Radnu sobicu sam zakrčila materijalima, kutijama, bojama i svim i svačim. Sve bi to bilo super da danas nije najhladniji dan u godini i da bi vanka uz ovu buretinu i pingvinima bilo hladno pa ni moj sobičak ne odoljeva. Imam grijalicu, ali kako se ostatak kata ne grije ipak nije toplo koliko bi tila da bude. E, jedino što mi koliko-toliko noge drži toplima su nogavice od odijela za ronjenje koje sam ukrala dragom i navukla ih na noge! Hehehe.... inteligentna rješenja iz TIĆozemske!

No dobro, stvari se lagano gomilaju, ali nisam ni blizu onoga što bi tila napraviti do nedjelje (zapravo subote jer već tad idem u St). Za sada imam par rajfića i par novih kutijica, nešto polugotovih lančića, a danas i sutra me čekaju broševi, prstenje i narukvice. Dok se ja mučim-grčim (i u želudcu krči - ali upravo idem jest pa taj dio rime zanemarujem) vas ostavljam s par novih broševa koje je moj Majkić radio.... ja sam ih samo spojila i nadodala male perle i privjeske u sredinu.





Lajk? No lajk?

Broj komentara: 16:

tina kaže...

divno dolazis u st aj javi se pa ćemo na kavicu ako bude vremena

Sara kaže...

Lajk :D

Marinica kaže...

Imaš očito puno posla, ali sigurno ćeš ti to sve uspjeti odraditi :)) Sretno ti s izlaganjem u O'Hari! I ja ću svratiti pogledati što sve ima :D

bensedin art kaže...

Big lajk:)))!

Sonaj kaže...

Obaraju me s nogu ovi broševi:)))Ti ništa ne brini, nema panike , sve ćeš stići:)))kako se grijem?! U svom prostoru NIKAKO.Nekada obujem bucike moje M.. Sreća nosimo isti broj ili sam uglavnom dislocirana pa radim nered po cijeloj kući na moju žalost i žalost otalih ukućana!
Želim ti pun sreće na sajmu , prodaj sve i svakako zabilježi nove narudžbe pa opet u svoj divni prostor na stvaranje novih:)))

Kreativa Silvija kaže...

Mama ti je genijalka.Svi poslikani broševi su mi fantazija.Šteta što mi je Split tako daleko!

urbanikus kaže...

Bravo Majkiću!

Drangulije kaže...

Big LAJK :)
Bas mi je drago sto si ih prodala sve :) i lepi su da ne bude potraznje :) Samo napred u nove radne pobede :)

Vessna kaže...

RUBY je prelepa :))))))

Asja kaže...

Prekrasni su broševi!
Što se tiće grijanja, ja imam suprotan problem-meni je doma stalno prevruće. Naime, živim u stanu s centralnim grijanjem koji, iz nekog razloga, osim radijatora(koji se ne mogu regulirati)još ima i ogromne cijeviza grijanje na stropu pa je meni u stanu stalno oko 27 °C i bez obzira koliko je vani hladno stalno moram imati otvorene prozore :)a doma sam stalno u kratkim rukavima.

Renata kaže...

Broševi su divni...:))

magrit kaže...

Brosevi su tako ... divni, prisni, veseli i ne-uopste-zimski, a opet super za sad :)
Ma super :)

Tatjana kaže...

Uz ovakve broševe,draga moja ti,nema nevremena koje oni neće obuzdati!

A... nakit kaže...

odlični su!!! :)

Đolić Livada bb kaže...

Mrak su! Ovaj zadnji pogotovo :)

tina.b. kaže...

Hvala curke! Prenit ću mami pohvale :)