10 prosinca 2012

MAE, nakiTIĆev drugi put

Jučer je u inbox na Fejsu stigla potvrda sudjelovanja u Modnom Alter Egu tako da vam danas s veseljem donosim vijest da ćete nakiTIĆeve stvarčice moći pogledati, opipkati i isprobati u nedjelju,16.12., u O'Hari (Split)! Jako sam uzbuđena jer nemam često priliku izlagati nakit na ovakvim ili sličnim događanjima i uvik sa strepnjom čekam reakcije!
Ovaj tjedan me čeka puno posla tako da u nedjelju možete očekivati najfriškije i uobičajeno slatke stvarTIĆice.


Inače, već sam jednom sudjelovala na MAE-u, prije dvije godine i to je bio tek drugi po redu. Od tada su cure koje ga organiziraju napravile super posao u promociji ovog događanja kao i u organizaciji tako da se zbilja veselim što ću biti dio svega toga idući vikend!
Nadam se da se vidimo tamo :)

Broj komentara: 6:

urbanikus kaže...

eh. zameo me snijeg.

eda kaže...

Opa!! Netko stiže u moj grad!! Znači, u nedjelju sam u potrazi za nakiTIĆem:)))

Marinica kaže...

Planirala sam već zadnja dva puta svratiti do O'Hare na MAE, ali oba su mi se puta zalomile obaveze, no ovaj put idem sigurno s rodicom :) I drago mi je što ću tvoje radove vidjeti uživo :)

Diya Hoby kaže...

Baš super i sretno :)

tena kaže...

I ja se nadam doć ovaj put, uvik me nešto umete :)

tina.b. kaže...

Eda, Marinica i Tena - Super curke, veselim se susretu :)

Sizika - zaleti se, čas posla ;)

Hvala Diya :*