29 prosinca 2012

Štipke

Vjerojatno vam na uši i oči već izlazim s mojim ŠtipopamtilTIĆima, ali što ću kad ne znam napravit jedan..... kad krene mućkanje boja napravim ih odma 20ak! I nikad ne znam koji mi je draži :)
No dobro, znate da ih radim......

.....velike.....
 
.....i male....


.....a znate li da ih i pakiram?




Broj komentara: 10:

Sara kaže...

Preslatki su!! :D

Misty kaže...

Premedeni su! :)

Sonaj kaže...

Samo ti nas uveseljavaj ovim veselim,šarenim i neobičnim štipaljkama:)))Meni su doista preslatke...Svako dobro,radost i sreću želim ti u Novoj 2013. godini,budi mi vrijedna,kreativna i vesela:))))Sretno!!!

Renata kaže...

Ma odlični su i tako slatko upakirani...:)

Vessna kaže...

zaljubljeni <3

Kreativa Silvija kaže...

Svi su preslatki ali moj favorit je gospodin Francuz sa zelenom kravatom.
Sve naj naj u Novoj ti želim!

Drangulije kaže...

Super!

urbanikus kaže...

te štipaljke su ti odličan potez, jako, jako cool i super mi je što idu u ljubavnom paru. ima jedna američka koka šta radi slične stvari od drveta, ali namjena im je za svadbene torte. mogla bi jednom to probati, neke drvene cure i dečke da se zataknu na tortu. :)

mmm.... kaže...

Preslatki su!
U Novoj Godini valjda barem jedan par doputuje i do mene u Sarajevo ;) Sve najbolje u 2013-toj godini!!! <3

What's for dessert? kaže...

Prekrasno i preslatko!
Sve najbolje u Novoj godini!