03 prosinca 2012

Vrlo vrlo vrlo se nadam velikom lajku :)

Jaaaako sam ponosna kako smo zajedničkim snagama moj dragi i ja napravili ove kutijice :)


A da bi vaše zadovoljstvo bilo još i veće napunili smo ih!
Evo kako smo mi to zamislili... Imamo žensku kutiju u kojoj se nalazi 7 zgođušnih ŠtipalTIĆa - naš je prijedlog uzeti novog za svaki dan u tjednu! A tu su i mali blokTIĆ opšiven tkaninom da zapišete sve što planirate obaviti/kupiti/ne zaboraviti u nadolazećem tjednu, te ručno bojana olovčica kojom ćete to sve fino zapisati. A mislili smo da bi bilo zgodno imati olovčicu i na privjesku za ključeve - čovik se sjeti (ne)važnih stvari kad najmanje očekuje.... zato treba uvik bit spreman!


Muška verzija je, naravno, u muškim bojama i s damama ŠtipalTIĆicama..... Ha dečki, što kažete, kako bi bilo imati novu tetu za svaki dan u tjednu?!


Broj komentara: 14:

Sara kaže...

Ovo je sve preslatko!

Sonaj kaže...

Ovo je originalno:)))Koja odlična ideja ,uradak,poklon...Sve u jedan:)))Savršeno.Svaka pohvala:)))

Lilla Indigo kaže...

Lajkam jako!

Andjela kaže...

Ja sam odusevljena, svaka cast tebi i dragom :))

Diya Hoby kaže...

Predivnno je, svaka vam čast :) pozz

Renata kaže...

Lajk, lajk...ma odlično:))

urbanikus kaže...

juhuhu, kako lijepi notesići, vau. i mijau!

eda kaže...

Originalno i opet originalno! Bravo za udružene snage:)

jednababaroga kaže...

Stvarno je super. Jako mi se svidja

A... nakit kaže...

jedna riječ ODLIČNO!!! :)

Asja kaže...

fenomenalno, originalno i jako mi se sviđa!

Sanjushka kaže...

veeeelllliiikiiiii LAJK!

Ljiljana kaže...

Lijepo smišljeno, lijepo uradjeno

tina.b. kaže...

Hvala curke! Vaši komplimenti i pohvale mi stvarno daju vjetar u leđa! <3