22 siječnja 2013

Brci vs. smajlići

Znaaaam, po svuda su.... na tetama s televizije, na tetama s ulice, na tetama s Interneta, na lutkama po izlozima.... iskaču iz paštete, ali im ni ja nisam odolila! Zapravo, za sada sam se okušala samo s jednom..... ali, ako ste za, ja bi napravila još koju.

Još ne znate o čemu pričam..... Pa o kragnicama (oblik 'brci')!


Iako mi kragnice jesu fora, moram priznat da mi je oblik ogrlica koje sam radila i ranije (oblik 'smajlić') jednako drag, ako ne i draži. To su kragnice na nakiTIĆev način i svaka je posebna :)


Onda, da čujem, za koji oblik kragnice ste vi - brci ili smajlić?

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

za crno bijeli svijet..

Isidora kaže...

lijepe su. jako.

Vessna kaže...

ufff težak je izbor ali ipak ću daaaa kažeemmmm.... smajlići
prelepi su :)

Drangulije kaže...

Iz nekog razloga te kragnice- brci mi se uopšte ne dopadaju :) Ne znam zašto, eto čak nisam ni znala da su toliko popularne te ogrlice.
(ne gledam TV :P)
U svakom slučaju, ostale su mi predivne :) (ne fali ništa ni onoj prvoj, samo prosto ostale su mi mnogooo lepše)
Vidim da imaš i dugmiće u istoj boji kao i cvetići što su... nabavila si tu spravicu ili...?

magrit kaže...

Sve je ok, ali stajling ti je odlican ! Sve izgleda vedro !

jednababaroga kaže...

Ajme, sve su mi super i brci i smajlici, al crno bijeli svijet mi je naj naj

tina.b. kaže...

Moram priznat da sam i ja ljubitelj smajlića (više nego brka)!

Biljana - nisam nabavila spravicu, nego sam kupila na eBayu kao neke podloge koje oblažem u tkaninu. Ako te zanima kako izgleda mogu ti poslat sliku mailom

Drangulije kaže...

Ako te ne mrzi :) i kada imaš vremena pošalji :)
Ja sam pokušala da nađem neki tutorijal kako i bez tih pomagala da se naprave dugmići, ali bez uspeha :)