09 siječnja 2013

Gastro kuTIĆ: Kivi/limun muffins

Nakon zasitnih i uglavnom teških blagdanskih kolača došlo mi je da pojedem nešto slatko, ali da ne bude bombastično. Naprotiv, poželjela sam nešto lagano, sočno i voćno. Imala sam doma kivi pa rekoh 'idem pokušat nešto sprčkat s njime'!


Kivi je jedno od onih voća koje mogu pojesti, ili ne moram, ili..... maaaa, zapravo mi je svejedno! Ali, kad je pitanje kivija u kolačima tada je definitivni odgovor oduvik bio: no, no, no! Ipak, kako su ovi koje sam imala doma već prezreli da bi ih jela sirove odlučila sam ovaj no, no, no pretvorit u yes, yes, yes! I da, (pozitivnom) iznenađenju nije bilo kraja!! Evo mog recepTIĆa:


ZELENKASTI MUFFINS

200 g brašno
80 g šećer
1 vanilin šećer
2 jaja
 (moja su bila domaća i dosta velika, ako koristite kupovna možete staviti i 3)
80 g maslac
120 g mileram
100 g kokos brašno
1 bijela čokolada
prašak za pecivo
korica limuna
sok od limuna

ZA UKRAŠAVANJE
korica limuna
sok limuna
šećer u prahu

Kao i svaki drugi, ovi muffins su super jednostavni za napraviti. Odvojeno promješajte sve suhe sastojeke (i čokoloadu koju ste grubo odrezali na veće komade) i sve mokre sastojke i onda jedno umješate u drugo s time da kivi izrezan na srednje velike komade umješate zadnje u smjesu. Trebali biste dobiti komapaktnu, relativno čvrstu smjesu.


Pečete ih na 180°C nekih 20ak minuta, ovisi o pećnici. Od ove količine smjese meni je ispalo nekih 20ak muffina s time da je jedan od kalupa u kojima ih pečem nešto manji od uobičajenih kalupa pa recimo da bi ovo bila količina za dozu i po standardno velikih muffina.


Miris im je božanstven..... nisam odolila i prvog sam pojela čim sam ga izvadila iz peći!! 
Kako ispred kuće imam limun tako imam divnu prednost ubrati ga na stablu, neprskanog, i fino izribati koricu i isjediti sok od kojih zamiriše cila kuća! U sok s koricom sam ubacila mliveni šećer i dobro promješala. Stavila u kesicu kojoj sam škarama izrezala vrh i tako radila dekoraciju. Na to sam još nabacala čips od kokosa.


Druga dva sam pojela dok sam ih slikavala jer..... trebaš imat sliku muffina kojemu se vidi fina sočna unutrašnjost - zar ne?! A četvrti sam odguštala uz frape od banane.


Inače mi je frape od banane omiljeno piće, posebno liti. Ne kompliciram kod njegove izrade - 1 banana, 3 dcl mlika i 1 žličica meda i to je to! Liti dodam kockicu leda i malo mente, a kad to sve smiksam još nabacim koju jagodu i to da ono malo ekstra twist ciloj priči;) 


Broj komentara: 9:

tina kaže...

mm,sad bi i ja mufine! a shejk od babane sam radila bez meda metvice a sad cu i tako probat

Romana kaže...

I ja dijelim mišljenje vezano za no, no, no kad treba kivi ići u kolače, a sad kad sam odraslija, kužim da je uvijek problem bio u šlagu koji stoji koji dan i voče ne bude fino.. Ovaj kolač mi izgleda super. Volim kolače koji su slatki, ali malo slatki i ne preteški.

Marinica kaže...

Uh, izgleda baš fino :)

Tatjana kaže...

oui,oui,ovo izgleda salasno!

Renata kaže...

Nisam baš ljubitelj kiwia, ali ovo izgleda stvarno fino...:)

urbanikus kaže...

sviđa mi se sve. i košarice.

Drangulije kaže...

Skeptična sam oko kivija, načelno. Ne jedem ga ni ovako mnogo. Nekako mi nije ništa posebno :D Onako, što volim da kažem, kao papir :D (mada isti nisam ni jela, da se zna)
Ne znam kakav bi tek onda bio u kolačima, ali s godinama sam naučila da svemu treba dati šansu :)
Što se tiče napitka sa bananom, jesi li probala umešto mleka da staviš jogurt? :) Meni se dopada...

tina.b. kaže...

Vidim ima vas još skeptičnih po pitanju kivija - meni u ovoj kombinaciji super paše, a nisam neki naročiti ljubitelj istog tako da vam preporučam recpt! Uostalom, ako ne paše kivi možete stavit bilo koje drugo sočno voće :)

Drangulije - hm, jogurt.... nisam to pokušavala, ali inače nisam baš ljubitelj voćnih jogurta, ali možda bi mogla pokušat prije nego rečem no, no, no ;)

jednababaroga kaže...

Njam nja izgleda, iako mi se dosad nije dopa kivi u kolacima, osim ledeni vjetar, a sirovog obozavam, mislim da cu probat ovo :)