30 siječnja 2013

Još jedan (pred)valentinovski post

Valjda ste nakon 2 valentinovska posta skužili da neću na tome stati :) Inače nisam neki ljubitelj obilježavanja Valentinova, ali ove godine sam poludila! Hehehe, da je dragi tu vjerojatno bi nadodao nešto tipa 'od ljubavi'! I bio bi u pravu.....



Danas vam pokazujem zaljubljene štipke :) i obavještavam vas da sam na putu par dana i da vj. do idućeg tjedna neće biti novih postova, a kad se vratim napisat ću vam razlog mog izbivanja.... Vrlo, vrlo je uzbudljivo i jeeeedva čekam da podilim tu novost s vama!


Više fotki možete potražiti na nakiTIĆevoj Facebook stranici i u dućanTIĆu na Woohoou :)


P.S. muče me fotke i nedostatak svjetla pa ću u jednom od idućih tutorijala napraviti i light box pa da vidimo hoću takvom opcijom bit zadovoljnija. Btw, ima li tko savjet na tu temu može slobodno komentirati ili poslati mail na nakit.tic@gmail.com

Broj komentara: 6:

naldor kaže...

divne su stipalice! mene uopce ne hvata nikakava euforija povodom valentinova... :( inace ga i ne obiljezavamo ali volim vidjeti rucne radove na temu V.! sretan put :)

Drangulije kaže...

Slatke su ti ove štipalice :)
Lepo si ih obojila i odradila im dizajn.

Ja sam napravila neki light box, ali nešto nije kako valja, jer su mi sve boje znatno tamnije nego uživo što su, pa ga ne koristim... doduše, istina je da nemam ni dovoljno svetla, kako bi i trebalo :) priznajem!
A ideju sam uzela odavde: http://digital-photography-school.com/how-to-make-a-inexpensive-light-tent

Možda ti pomogne :)
Pozdrav!

Marinica kaže...

Divni su radovi, baš slatki i valentinovski :)) Sretan put!

Suzana kaže...

Divne su verzije štipalica:)

Isidora kaže...

možda je nepošteno naspram sveg nakita koji si dosad radila, ali meni je ovo najljepše i najdraže od svih tvojih rukotvorina!!! ♥

Romana kaže...

Jako su mi slatke tvoje štipalice. :))