29 siječnja 2013

Magnetni oblutci

Ovih dana nakiTIĆ radi punom parom! Najfriškije iz stvaraonice su izmarširali magnetski oblutci! Cila četa, jedva sam izvukla živu glavu!


Krenila sam s jednim kompleTIĆem magneta (svaki se sastoji od 3 oblutka) za probu, da vidim kako će mi ići.... Na kraju se vojska gomilala, gomilala i još se gomila! Ima nešto u tim prugicama, točkicama i modro/crveno/biloj kombinaciji.... i srcima! Valjda je to što je Valentinovo blizu pa me ponilo :)

Više slika možete potražiti na nakiTIĆevoj Facebook stranici i u dućanTIĆu na Woohoou!

Broj komentara: 5:

mali iv kaže...

Preslatko, naravno! Više se ne plašim da ću ikada kod tebe naići na nešto što nije slatko dumreš. :) I ja ponekad pravim magnetiće, ali od kartona. Ovo možda probam, hihi..

naldor kaže...

bas su super! slatki kompletici

Marinica kaže...

jooooooooj što su slatki :)) Stvarno su te prugice i srčeka zakon :D

Drangulije kaže...

Mnogo su mi veseli :D I šareni. Sviđa mi se baš to.
I daaaaa... vrlo su prepoznatljivi. Znala bih da su tvoji i bez da ih vidim ovde... :)

Romana kaže...

Baš originalno. Preslatki su. ;)