16 siječnja 2013

Moje čudo!


U par navrata sam spominjala zlatne ruke moje mame i, ako se ne varam, obećala sam vam jedan posTIĆ u kojem ću predstaviti više njezinih radova. Eto, danas je došao red i za to!

Za početak  dječje stvarčice koje su rađene kao pokloni za babine (ne znam da li je to književni izraz, mislim na darivanje, ili ono što Ameri zovu baby shower). Par kompletića za dečkiće.....


.....jedan za curicu koja je dobila malo veći kompletić, jer ipak je riječ o curici i ideje nekako lakše dolaze :)


Nakon dječjih stvarčica došla je faza kutija..... (virujte mi, ovo je tek desetina napravljenih)


....pa košarica......


..... pa boca - što velikih.....


-----što malih!


U međuvremenu je nagovorim da tu i tamo napravi što i za mene :)


Nešto za dragog (ali zapravo više za mene)!


Nešto za sebe (ali opet više za mene) :D


Sve u svemu, rekla bih da ja izvučem deblji kraj ;))

P.S. nešto njezinih starijih radova možete pogledati OVDJE!

Broj komentara: 11:

Anonimno kaže...

Vestica sa brodićima je toliko lijepa i posebna, zbilja su joj zlatne ruke!

Drangulije kaže...

Šal za njega mi je privukao najviše pažnje :) Odličan je, i ja bih jedan takav rado nosila... :)
Uklopiv je sa farmerkama!!!!

Pohvale i za ostale radove ;)

Marinica kaže...

Jooooj kako su medeni ovi dječji kompletići :) I ovi za odrasle su super, ali dječji su nekako posebni!

urbanikus kaže...

sad znamo na koga su ti prstići tako spretni!

Sanjushka Sanja kaže...

Bravo mama,oduvijek sam htjela nauciti plesti ali nema me tko nauciti.

Sonaj kaže...

Oduševila me bordo-crvena korpica..I ova dva posljedna šala su mi prva liga..Prekrasno:) Mama ti doista ima zlatne ruke..Bravo za mamu!!!

Renata kaže...

Mama ti stvarno radi prekrasne stvari...Ne znam šta bi izdvojila...šal za dragoga ili ovu tvoju vesticu (ne znam kako da je nazovem), a stvarčice za bebe, ma preslatko..:)

Diya Hoby kaže...

Predivne stvari ti mama radi, baš su preljepi kompletići a i sve ostalo :D

Kreativa Silvija kaže...

Sada vidimo na koga si kreativna!Mama ti je genijalka!

eda kaže...

Majko mila, koji odlični radovi!!

Tatjana kaže...

Kako je sve slatko.Bravo mamam!