17 siječnja 2013

Nije crno, nije bilo, možda je sivo?

Kiša pada već danima.....



NE volim biti zatvorena u kući i osjećam se tmurno, baš kao i vrime vani....


Još kad tome nadodate pasonju kojeg je nedavno ugrizao drugi, puno veći, pas radi kojeg je moja mišica morala ići na šivanje (a radi kojeg moram previjat njene rane tri puta dnevno, odnosno svaki put kad se vratimo iz mini piš šetnje, i pazit da ne skida flaster i ne liže se....) onda možete zaključiti da kiša baš i ne pomaže!


Ali, kad me pogleda(ju) onako ispod obrve slatko ne mogu ne razvuč osmijeh...... tmurnom raspoloženju unatoč :)

Broj komentara: 9:

Marinica kaže...

Predivne su fotke! Pozdrav pasonji i želim mu brz oporavak :)

Drangulije kaže...

Super fotografije, ko bi rekao da kiša ume da bude tako divna, na kraju krajeva :)

Psić ti je prelep... i zaista sve više i više liči na mog malog Kostu :) (upravo smo se vratili iz šetnje, užasan se, ništa ne sluša... i samo laje uokolo)...
Verovatno da nije ništa tako strašno što se tiče njenog raspoloženja, jer vidim na fotografiji da je OK :)

LivesArt kaže...

Extra fotke, baš si nam prenijela atmosferu zime i sivila!

Romana kaže...

Predivne fotografije, iako je tmurno vrijeme, super su ispale. A tvoji omiljeni su ispali još slađe. Pusa da rana brže zaraste! ;)

Unique Hrebina kaže...

kod tebe kiša kod mene cca pola metra snijega... tak da sam i ja zatvorena pa znam kak ti je -.-
a pesica nek ozdravi što prije baš je cukrena :)

Sonaj kaže...

Fotke baš dočaravaju životne trenutke:) Imaš nagradicu kod mene:)

Vessna kaže...

nadam se da će cucko-mucko biti dobro, btw presladak je :)

fotke su fantastične za pogledati iz tople prostorije :)

Tatjana kaže...

Ajoj,baš mi je žao.....Bit će bolje!

tina.b. kaže...

hvala vam curke :)

Kiša je danas prestala pa je raspoloženje pinkicu bolje. Pasuljak se oporavlja (iako ne brzo kako smo se nadali), ali je dobila ovratnik pošto se lizucka po rani pa joj se sad malo rugamo pošto jadna ne zna šetati s njime pa udara o vrata i demonstrativno odbija ikakav pokret, a i pogled prema gazdama :)