07 siječnja 2013

original vs. copy

O nakiTIĆu rađenom po narudžbi sam već ranije pisala. Neki dan mi je palo na pamet da usporedim 'originale' s ' kopijama' i dam vama na sud koliko je zapravo jedno slično drugome, a i zanima me koja varijanta vam se više sviđa.


Zabavno mi je bilo raditi kolažiće iako ove radove po narudžbi uglavnom nemam fino slikane pa sam se dobrano namučila da to liči na nešto! Ubuduće si dajem u zadatak da SVE slikam kako treba!!

Onda, onda?? Zanima me vaše mišljenje.... original ili kopija?

Broj komentara: 12:

Cat girl:) kaže...

teška odluka :)
negdje mi se više sviđa original a negdje kopija...
ali sviđa mi se ideja da je svaki predmet unikatan i drugačiji! :*

Drangulije kaže...

Hmmm, hmmm...
Pre bih rekla(da ni sama nisi rekla da su kopije, niti rađeno na osnovu nekih radova, od ranije), da su zasebni komadi u pitanju.

Renata kaže...

Iskreno, negdje mi je ljepši original, a negdje kopija:))...ali ipak je na kraju svaki komad drugačiji, barem meni:))
Ne mogu izdvojiti niti jedan tvoj rad, a da mi se ne sviđa:)

Marinica kaže...

Kako ti misliš da se mi možemo odlučiti što nam se više sviđa? :D Pa sve je stvarno predivno.. uvijek su prisutne lijepe boje, uzorci i kombinacije... :))

jednababaroga kaže...

Sve stvari su prekrasne, i svaka je unikat

Diya Hoby kaže...

original iako ni kopija ne odskače jer svaki rad je ipak unikat :)

Đolić Livada bb kaže...

Ma sve je divno, možda mi je samo na prvoj i četvrtoj slici ljepši original.

Đolić Livada bb kaže...

prvoj i petoj LOL too early in the morning

tina kaže...

orginal :)

Romana kaže...

Meni se sve sviđa! U biti ne znaš koje je bolje: originalno ili kopirano. :)

Romana kaže...
Autor je uklonio komentar.
tina.b. kaže...

koliko ljudi - toliko čudi! NEkome original, nekome kopija - u kojoj god verziji drago mi je da vam se nakiTIĆ sviđa :***