10 siječnja 2013

Transformacije

Današnji posTIĆ zapravo odskače od zakazanog plana i programa za postove ovog tjedna. Kišno vrime me natiralo da odustanem od slikavanja novih stvariTIĆica, latargija me natirala da sidim uz kompjuter umisto da stvaram, a potom su me nagomilane slike gotovih i polugotovih projekata natirale da ih konačno reduciram i objavim. Dakle, zaključak današnjeg poprilično nekvalitetnog dana bi bio - nije svako zlo za zlo!

Zapravo, kad sam krenula sređivat slike skontala sam da se skupilo poprilično materijala da napravim jedan post meni omiljenih prije/poslije transformacija. Pa krenimo redom......

Stolice!

Jedna je napravljena za radnu sobu (ako pratite blog pretpostavljam da ste i sami to zaključili po bojama na stolici). Ono što sam naučila pretvarajući ovu zapuštenu stolicu u malo šareno čudo jest da je kod patchwork tehnike dobro koristiti materijale bar otprilike istog sastava i debljine. Zbog te greške meni su neki kvadratići dali dosta muke da bi na kraju ispali pravokutnici.... no, nećemo sitničariti! Da, za jednu stolicu s otpada nevjerojatno je udobna!


Također sam naučila da se ukrasne zakovice poput ovih koje sam ja koristila mogu kupiti u kineskim dućanima za par kuna! Vrlo značajan podatak.

Idemo dalje, stolica br. 2 je namjenjena dnevnom boravku i upravo na njoj sidim dok tipkam ovaj post. I ova je rađena u patchwork tehnici i ovaj put nije bilo grešaka. Ne većih. Radila sam pruge jer sam zaključila da je to lakše, a i efekt je prirodniji za ionako šaroliko okruženje stolice. Ono što sam naučila jest da stare gače (ilitiga hlače) mogu biti super materijal za patchwork! Bordo, ljubičasti i oker materijali su nekoć bili upravo to - hlače!


Na ovim slikama se na žalost ne vidi, ali boja kojom smo opiturali metalne nogice na stolici ima reljefnu strukturu, nešto kao kora od naranče. Fora je :)
Ono što smo naučili sa ovom stolicom jest da spremite i zapamtite di ste spremili dijelove kad nešto rastavljate.

Lampe!

Za lampe nemam puno zasluga, njihove transformacije je zaslužan isključivo A.
Prva je nastala teškom mukom - pretvaranjem hrpe rastavljenih, trulih i raspalih lampi u jednu koja će služiti svrsi! Doslovno je od ničeg stvorio meni vrlo potrebitu i korisnu lampu za radni stol! Oko postolja smo se malo mučili i kombinirali pošto je lampa dosta velika.... pokušavali smo sa cimentnim odljevima, pa s topljenjem olova i na kraju je dragi pronašo ovaj metalni krug u svojoj garaži, ostrugao ga i zavario na njemu metalnu šipku u koju je stavio lampu (najoriginalniji i najneočekivaniji poklon za Božić ikad!?). Sada ne mogu zamisliti radni stol bez nje!


Dragi je, kaže, naučio gdje su mu granice tolerancije i mirnoće s ovom lampom. I da nije tek tako lako topiti velike komde olova kao što bi netko promislio.

U dnevnome volimo prigušeno svjetlo, nekako je s njime atmosfera toplija i zapravo već sto godina komentiramo kako moramo kupit/nabavit/napravit/smislit nekakvu lampu. Kad sam vidila ovu lipoticu znala sam već kud s njom! Opet nešto struganja, promjena kabela, par poteza penelićem i voila! Super mi je taj njezin sirov izgled, njezina kombinacija grubog i nepravilnog olova od kojeg je napravljeno postolje i nježne žice na kojoj stoji sjenilo. I taj mali prekidač. Ma zaljubljena sam u ovu lampu!


Dragi je naučio da prije konačne odluke pita dragu kako bi volila da lampa izgleda - prvotno je opiturao postolje u bilo pa sam ga nagovorila da ostruže pituru i ostavi olovo kakvo je :)

I da, još jednu slikicu/ideju vam moram pokazat..... Dragi i ja smo neko vrime bili zaluđeni puzlama. Još uvik smo, ali smo odustali od njihovog slaganja jer na kraju ne znamo kud sa slikama koje sastavimo.... (a i kad jednom počnemo slagat ne radimo ništa drugo dok zadnja puzla nije na svom mistu). Ipak, neki dan je jedna od davno (u vrime pisanja ili izbjegavanja pisanja diplomskog) složenih puzli konačno dobila smisao!


Sada služi kao podloga za tipkovinicu i miša. Što kažete na ideju - lajk?

Broj komentara: 15:

Sanjushka kaže...

Ajme, stolice su savrsene! A daj neki Tutić z njih baci.

Sara kaže...

Lajkam sve! Baš mi se sve sviđa! Svaka čast!

tina kaže...

stolice su fantastične!

Anonimno kaže...

svaka čast! Dnevna doza inspiracije!!!*

Renata kaže...

Odličan posao...nemam riječi...super..:))

Bojanine tvorevine kaže...

Ovo je sve prelepo,svaka cast,ja se ovim nikada nisam bavila,a mogla bih da pokusam.Stolice su ti prelepe.

Marinica kaže...

Stolice su stvarno fantastične! Em što se vidi da je uloženo puno truda em što izgledaju kao iz časopisa :))

Misty kaže...

Ti nisi normalna! Kako možeš iz svih tih starudija raditi tako predivne stvari?!?!? Za ovim otpatcima od lampe ili stolicom se ne bi dvaput okrenuo a ti od toga napraviš tako predivne stvari! Garant si vanzemaljac :D

urbanikus kaže...

u, ja čim sam spazila ovaj heklani podložak za vaze, samo u nj buljim!

Asja kaže...

wow! sve je FENOMENALNO!

jednababaroga kaže...

Sve je genijalno, ja imam slicne puzzle :))), mi smo ih uokvirili i stavili na zid

tina.b. kaže...

HVALA curke na komplimentima! Meni i dragom se smiju brci i malčice se crvenimo od vaših riči :)

Sanjushka - hm, mogla bih.... nije sve to skupa neka filozofija koliko treba vrimena pošto se mora radit u fazama.

Marinica - bolji kompliment nam nisi mogla dat :D

Misty - nemoj nikome reč ;)

Sizika - hehehe, to je igrom slučaja postao.... Zapravo je zamišljen kao neki điletin koji mi je mama radila, ali meni se nije svidila kombinacija boja pa mi je radila novi, a ovo sam iskoristila kao miljević (vi kažete tableTIĆ ako se ne varam). Uskoro ću napravit post s njezinim kukičanim radovima, tu ćeš tek guštat :)

Jednababaroga - i ja ih imam par uokvirenih, ali i par složenih, a neiskorištenih. Imam jednu veliku Mona Lisu i par anđela s kojima ne znam što bi. Vjerojatno će svi dobit sličnu namjenu pošto su oba ovako velika.

Tatjana kaže...

Mogu ti reći da djelimo iste strasti.
Sve lajkam!

Anonimno kaže...

Ahaa, its fastidious discussion concerning this piece of writing at this
place at this website, I have read all that, so at this time me also commenting
here.
My webpage :: football news

eda kaže...

I ja sam ostala bez teksta, ovo je predobro!!
Lampe su me oborile s nogu, pogotovo ova "sirova"..
A stolice... bravo i opet bravo, fenomenalno ste ih osmislili i uredili!!