09 veljače 2013

9.veljače.2013., Dragi dnevniče, danas mi je 3. rođendan...

Eda mi je napisala da sam prošla TIĆ pelene i prve TIĆ korake.... i zaista, nije mogla ove zadnje tri godine opisati bolje! Kad se sjetim onih skromnih početaka, prvih upoznavanja, prvih pokušaja i pogrešaka..... čini mi se da sam daleko dogurala!
Baš sam jutros (prigodno?!) negdje pročitala rečenicu 'nismo isti ljudi koji smo nekoć bili' i zaista, u tri godine dosta toga se prominilo, prije svega ja, a samnom i moje želje, ambicije i snovi, a u konačnici i moji radovi. Blog mi je otvorio mnoga vrata, upoznao s mnogim zanimljivim ljudima, pružio utjehu i potporu i danas sam na njega jako ponosna!

Iako vam dragi moji čitatelji u komentarima postova zahvalim, ovaj put ću to napraviti i u postu - HVALA vam što me čitate, bodrite i pratite! Bez vas nakiTIĆev blog ne bio imao smisla!


Sad, kad sam rekla što mi je na duši, evo za rođendan (a i činilo mi se prigodnim s obzirom na ovih par rečenica poviše....) meni najdraži tip posta - prije/poslije!
Uređivala sam pomalo babsku lampu....


...... bez puno filozofije..... Decoupage ljepilo + par stranica iz stare knjige za sjenilo.....


..... malo čipkaste trakice i neko žnj pletivo pronađeno na tavanu za postolje i ta-da! Imam novu lampu!


Kad je upaljena na sjenilu se vide dijelovi gdje je papir išao jedan preko drugog, ali meni je to fora...



Napominjem da još par dana možete sudjelovati u NAGRADNOJ IGRI povodom blogorođendana i to tako da ostavite komentar u OVOM POSTU ili na FACEBOOK stranici!

Broj komentara: 18:

anonimna kupoholičarka kaže...

Srećan 3. rođendan! :)

Drangulije kaže...

:) divan post...
tvoji početci su zaista bili sasvim OK :)
jaooo, kada ja vidim moje... :P hahaha, em loše fotografije, em loše namešteno, užasna pozadina... a šteta, lampe su bile cool :D tako da kažem.

magrit kaže...

Srecan, Srecan i Bogat !! :)

What's for dessert? kaže...

Sretan blogorođendan!
Lampicu si baš krasno uredila!

Biberlee kaže...

Pa ne knjigu derati :( Zanimljiva ideja, samo bih ja recimo uzela neki časopis i izrezala slike i članke, baš mi je žao knjige, pogotovo ako je bila stara...

Sretan blogorođendan!

Vessna kaže...

sreća, sreća, radost
tvoj blog je jedan od prvih koje sam počela da pratim... :)
samo tako nastavi :)

eda kaže...

Živjeli postovi "prije-poslije"!! Pogotovo sa ovako kvalitetnim fotografijama kao što su tvoje:) SAd kad si sa blogom na putu ka pubertetu i tvoji postovi dobivaju prve bubuljice, hehe...
Šalim se, naravno, ali ovaj tvoj blog volim i zbog ovakvih postova i zbog kvalitetnih fotki (to je ono što meni fali) i zbog zanimljive mješavine radova i svježih ideja..
Ova lampa mi je baš takva mješavina... žnj pletivo i novinski papir, odličan jednostavan makeover, samo me malo ova trakica "žulja"... mogu biti iskrena? Ja bih na neku običnu traku decoupage ljepilom stavila isti novinski papir i mislim da bi takva traka/mašna bila bolji izbor...
Sve najbolje za blogorođendan i samo naprijed, radiš zbilja odlične stvari!!

JuDe kaže...

Sretan blogorođendan! Već te dugo pratim na FB, a odnedavno i ovdje. Tvoj blog mi je toliko super da me malo pogurnuo da započnem i svoj. Samo tako dalje!

tina.b. kaže...

Hvala curke na čestitkama :)

Biberlee - istog sam mišljenja, nikad ne kidam knjige! Ne bi ni ovu da je već poluraspalu nisam pronašla na otpadu pa sam je na ovaj način bar u nekom obliku spasila od smeća! Btw, riječ je o Kći Lotršćaka

Eda - naravno da možeš biti iskrena, dapače! Smišna je stvar s tom trakicom - među tetinim stvarima sam našla cili kolut, valjda 100 m te trake i nikako da je negdi iskoristim pa sam je stavila samo zato da konačno negdi dobije namjenu! Već sam izrezala komad da je stavim oko sjenila, ali mi se nije uklapala pa sam je na kraju zavezala oko 'vrata'. Kupila sam bitumen pa je možda probam s njime malo 'postarati' da više pristaje ostatku

juDe - drago mi je da si svratila na blog, a ponosna sam što si radi njega počela pisati svoj :*

DRAGINJA kaže...

Šta da ti kažem ,već duži period te pratim,super si, orginalna i svoja ,pa zato ti je ovaj blog poseban i nije neka kopija,ima nešto u njemu što drži pažnju čitatelja.Želim ti sretan rođendan bloga,i da ih bude još onliko koliko ti želiš .

Tatjana kaže...

Opet ja kasnim.Ali bar stigoh na vrijeme poželjeti sretan blogorođendan.
Be happy ;)

Goge kaže...

Sretan ti rodjendan. I tebi i blogu sve najbolje! :))

Renata kaže...

Sretan treći blogorođendan!:))
Odličan post!
Rado te i redovito pratim...
Eto i moj blog je prije dva dana proslavio svoj rođendan, ali prvi, tako da mene još čeka skidanje pelena i ostale male radosti:)))
Želim ti puno uspjeha u daljnjem radu i bloganju, samo tako nastavi!!!

Isidora kaže...

sretan roćkas! ♥

Svashtaonica kaže...

Sa malim zakašnjenjem, ali ne i sa manje lijepih želja, sretan blogorođendan!
I moram reći, super ideja i jako lijepa lampa!

Biberlee kaže...

Sad si mi još draža! :*

Lilla Indigo kaže...

Sretan rođendan blogiću!
Baš mi se sviđaju stranice knjige na lampi, super je!

Marinica kaže...

Sretan blogorođendan i neka ih doživiš još puno puno :))