18 veljače 2013

Botun, puca, gumb ili dugme....

.... nije bitno kako ih zovete već što od njih možete napraviti! Ja sam do sada radila naušnice.....

lančiće.....


.... bukeTIĆe......


....prstenje.....


.....ali najdraže su mi narukvice!


Kako nam se bliži proljeće vjerojatno će velika većina nas cura sređivat kako svoje ormare tako i ormare svojih boljih polovica. Drage moje, prije nego što bacite onu njegovu košulju u kojoj ga više ne možete gledati ili neku svoju što je u ormaru još od osnovne škole uzmite nožice u ruke, cik-cak-capnite male botuniće i napravite sebi narukvicu! Za ovaj pothvat vam ne treba puno alata ni materijala, samo malo strpljenja i vremena. Evo što vam je činiti:


Broj komentara: 9:

Dada kaže...

Meni su najdraže narukvice i lančići od dugmića.
Sviđa mi se video. Tako si slatka dok ovo radiš i objašnjavaš :))) <3

Renata kaže...

Super video!
Narukvice su mi super, pogotovo one sa malim šiljcima..:)

Drangulije kaže...

Sve pohvale i za ovaj video :)

Marina kaže...

Sve izgleda super, al narukvice su stvarno naj!

Marija Narandzic kaže...

Jaoj fantastican ti je blog! Pridruzujem se :) i nakit mi se jako dopada.
Imam i ja you tube nalog,mozes ga naci na mom blogu :)
Marija
afroditacreations.blogspot.com

Ružica Lucević kaže...

Jako lijepo, čini se jednostavno ali ubiti nije jer osim materijala treba imati i malo daraoga. Stoga Tina bravo!

Marinica kaže...

Odličan video :) I odličan i veseo nakit!

Kreativa Silvija kaže...

Bravo!Jedva čekam idući video!

tina.b. kaže...

Hvala curke na komentarima :)

Kreativa Silvija - hahaha, navukla si se :D Ma šalim se, idući će biti vj. tek pred lito