21 veljače 2013

Gradovi

Nekad najobičnija narudžba jednog lančića rezultirara izradom 6 lančića..... Kako? Vrlo jednostavno; zadane boje neutralne, napravim par kružića koje pokušam posložit u ogrlicu, zaključujem da mi se ne sviđa kako se boje slažu, pravim još par kružića, shvaćam da bi mogla nešto iskombinirat s onim prvim kružićima međutim nemam dovoljno materijala, radim još kružića, uviđam da ih je previše pa, zdravom logikom zaključujem da ću napravit još jednu ogrlicu i tako dalje i tako dalje.
Ovaj put je počelo s ovom ogrlicom......


A nastavila se i završila (za danas) s ovim lipoticama.....







Nakon silnih kružića ponestalo mi je inspiracije za imena pa su ovaj put ogrlice nazvane po gradovima koji su mi prvi pali na pamet. Koji 'grad' se vama najviše sviđa?

Broj komentara: 9:

Marinica kaže...

Ajme divni su.. Hong Kong i L.A. su mi naj :))

Drangulije kaže...

Teška borba :) Ne znam koji bi grad bio pobednik kod mene :D

Sonaj kaže...

I mene si stavila na muke..Ne znam koji mi je "grad" ljepši i ne mogu se odlučiti..Predivna kolekcija "gradova"..Svaka čast!

Svashtaonica kaže...

Svaka je posebna i lijepa na svoj način, ali moj favorit, onako na prvu je - Singapur!

eda kaže...

Ajoj, koja muka odabrati pravu destinaciju... ovo je odlično, sve odreda!!!

JuDe kaže...

L.A. bez razmišljanja ovaj put :)

Lilla Indigo kaže...

Predivne su, stvarno! Sidney mi je najljepša!

Renata kaže...

Ne znam koja mi je ljepša...možda L.A...:)

Anonimno kaže...

L.A., Lisabin, Singapur...prekrasno..