14 veljače 2013

....i svaki dan je Valentinovo!

Danas je osvanuo divan, proljetan dan..... Nakon dana i dana kiše i sivila jedva smo dočekali da se izmigoljimo iz kuće i napravimo đir. Prošetali smo do omiljene nam plaže, skupili nešto naplavina (čitaj: pun gepek) i školjkica, uživali u suncu i šuškanju mora.... Otrcan, ali divan valentinovski scenarij......
Kad smo se vraćali doma vidili smo livadu krcatu tratinčica! Mislim da ih nikad nisam vidila toliko na jednom mistu! Divota! Vitar je nosio lagani miris cvića, onako, pravi proljetni dah sam osjetila na licu.....


Konačno, priroda se budi, dani postaju duži, sve ide svojim tokom..... Izgurali smo još jednu pustu zimu..... Promislila sam 'za ljubav zaista ne treba ništa više od ovog'! A rekla sam mu to i poklonom.....


Izmamio mu je osmijeh na lice, jer, budimo realni, živimo u zemlji di je svima manje-više u financijskom smislu teško! Al' nema veze, doći će bolji dani! U to ime......


..... smo nazdravili valentinovskim frapeom!

Izrada je zaista jednostavna, sve stavite u posudu i izmiksate. Sve procijedite kroz sito tako da frape bude potpuno kremast, bez košpica od bobičastog voća I TO JE TO! Evo sastojaka:

1 banana
šaka zaleđenog šumskog voća/kupina  (moje su domaće, ubrane još prošlog lita)
par kapi amareta
1 žličica meda
4 dcl mlika 
listići kokosa (za ukrašavanje, ali fino idu uz okus kupina pa ga je šteta izostaviti)



Broj komentara: 6:

Drangulije kaže...

Divne fotke :)
Ovaj frape mi deluje mnogo ukusno :D
Sada mi je žao što nemam ništa od sastojaka u kući :) :)

Villa-loredana kaže...

i tebi draga. Loredana

Bojanine tvorevine kaže...

Prve dve fotke su kao iz bajke,divne:))A i frape vredi probati:)

Marinica kaže...

Divan dan i fini frape :D Diš bolje :)

Kreativa Silvija kaže...

Blago tebi na cvjetnoj livadi!Kod nas u Slavoniji još nigdje ni c od cvijeća.U pravu si,dani su sve duži,ranije sviće;još samo da i mi ovdje vidimo sunce pa ćemo vidjeti i cvjetnu livadu.

magrit kaže...

Kakva divna livada !
Na ovako tmuran dan ove foto su pravo osvezenje !

Hvala ;)