12 veljače 2013

Jedna mala stvar o meni....

... a koju vam nisam spominjala ranije (ako i jesam, zaboravih) - na trećoj godini faksa sam zaključila da zapravo ne želim studirati turizam i da biti turistički komunikolog definitivno nije ze mene. Između ostalih razloga, koji su mi trebali biti očiti i ranije, jest strah od javnog govora bilo koje vrste..... Onih par puta kada sam imala izlagati kakav seminar, a koji za razliku od ostalih nisam uspjela izbjeći, sam imala toliku tremu da bi mi se ruke znojile, tresao bi mi se glas, srce bi mi luđački tuklo, a da ne spominjem probavne probleme dan-dva ranije!
Vjerojatno bi kakav prosječni psiholog brzo našao uzrok, a valjda i rješenje, tog problema - ja još uvik nisam! Pretpostavljam da je riječ o samopouzdanju, odnosno nedostatku istog.... što čudi za jednog lava po horoskopu! No dobro....

Svako toliko iskoči kakva situacija di sam suočena s jednostavnim izborom - dopustiti strahiću da me pojede ili pojesti strah(ić)! Jedna takva situacija, ili bolje - prilika, mi se ukazala prije nekih 20ak dana kad me Jadranka (Trigon d.o.o.) nazvala na telefon i ponudila suradnju. Ni na tren nisam dopustila strahu da me vodi u odlukama, dobre prilike ni iz kojeg razloga ne propuštam! A priliku za suradnju s tportalom DEFINITIVNO ne propuštam!
Dakle, yours truly je progutala knedlu u grlu i rekla 'DA' snimanju uradi sam priloga za tportal! Da li je bilo uspješno ili ne, evo, prosudite sami.....

Video prilog možete pogledati na tportalu, Maxzona - lifestyle

A moji dojmovi.....? Fuf, bila sam ih puna ta dva dana snimanja, a i onih nekoliko dana nakon :) Ma još sam!! Na tren sam poletila u zvijezdice, a za to su zaslužni Jadranka, Saša i Senad koji su me u dva dana nahvalili toliko da sam na tren promislila da sam rođena ispred kamere! Bilo mi je super zanimljivo vidit kako snimanje i montaža jednog ovako kratkog priloga zapravo izgleda, a još uvik mi je nevjerojatno koliko je posla u isti uloženo. Definitivno iskustvo koje ću pamtiti s veseljem..... ako ništa, onda makar radi straha kojeg sam uspila savladati!

 Snimali smo prilog u preslatkoj radionici/ateljeu 'Sedam metara kvadratnih'
Od uzbuđenja i gungule sam zaboravila na fotoaparat tako da, na žalost, nemam više fotki :(

Čudni su puti surfeski pa eto, ako kojim slučajem čitate.... Jadranka, hvala na susretljivosti i na prilici koju si mi pružila, Saša hvala na strpljenju s pucama i alkama i nadam se da ćeš ga imat još za 'popravit' manikuru, Senad, bit ću anđeo pa ti u skicama ostavim par ribarskih savjeta ;)

Broj komentara: 25:

Suzana kaže...

Bravo za tebe u svakom pogledu. Ovo što si pokazala je super i sigurno je to prvi od niza tvojih video uradaka....:)

jubistacha kaže...

Odlično!

eda kaže...

Nakon onog uvoda u kojem si do perfekcije opisala i probavne i ostale tegobe koje ti uzrokuje strah od javnog nastupa (kao da si mene opisala), očekivala sam barem drhtav glas ili prstiće...
Kad ono... samouvjerena, zgodna mlada žena koja tako jednostavno i slatko prezentira svoje zanimljive radove!!!
Draga moja, na pravi si način pobijedila strah, od srca ti čestitam na ovom izvrsnom video uratku (i cijeloj ekipi, naravno)!!!

Andjela kaže...

Da nisi rekla da imas problem sa tremom, NIKADA to ne bih zakljucila na osnovu ovog videa :)
Svaka ti cast i na tome kako si to profesionalno uradila, a i na lepim i interesantnim idejama :)

Renata kaže...

Odlično odrađeno!:)
Čestitke na suradnji!!!

tina.b. kaže...

Suzana - hvala, zapravo ih i jesam snimila tri ;) Nisam još sigurna kada će se ostali emitirati, ali bit ćete obaviješteni :)

Jubistacha - hvala :*

Eda - hehehehe, zato je tu montaža, da izreže treskave prstiće :) Ovaj uvod smo ponavljali, a jedno 10ak puta.... Kasnije se jeam opustila, ali ovaj prvi kadar u kojem se predstavljam mi je bio katastrofa težak. A samo je jedna obična rečenica u pitanju!

Andjela - drago mi je da tako misliš :) Hvala ti!

Anonimno kaže...

Čitam ja, nije rođena za govore, ruke joj se znoje, ne zna za sebe, ocekujem da padnes ispod stola od straha :D a ono divno i staloženo prezentiranje svojih rukotvorina i taj tvoj lipi naglasak <3 ma ja sam odusevljena jer si prikazala svoje radove, naizgled jednostavne ali i ne tako jednostavne :) ne moze to svatko! Drago mi je da si dobila medijskog prostora za svoju afirmaciju jer proizvodi su ti prekrasni, čega god da se uhvatiš. Cestitam i moram ti rec da mozes ponovno upisat faks :) prebrodila si strah koliko mi se čini :)))

P.S. Svi me pitaju za naušnice i lančić, pa s ponosom govorim da je to Tina B. izradila i naravno dilam tvoje internet stranice :)

Tijana

Asja kaže...

Fenomenalno! Uopće se ne vidi nikakva trema ni strah, super si odradila snimanje! Svaka čast!

JuDe kaže...

Kad si krenula o tremi ja očekivala svašta (mene još ekipa s faksa zeza zbog sitne treme pred ispite), a kad tamo sve super. Možda sad i povremeno ovakav video tuTIĆ za blog? :)

tina.b. kaže...

Tijana - hvala ti na predivnom komentaru :) Za smanjenje treme je bila zaslužna navedena ekipa iza kamera, oni su bili opušteni i strpljivi pa su onda takvo stanje prenili i na mene.
p.s. Faks sam unatoč saznanju s treće godine završila i teško bi se nakanila upisivati drugi!

Hvala Asja! Imala sam posla s profesionalcima tako da ništa lošije nije dolazilo u obzir ;)

JuDe - da, ne bi bilo loše iako ne baratam baš s video obradom.... trebala bi naučit sad kad sam se opustila pred kamerom :p

mali iv kaže...

Svaka tebi čast! Prvo sam pogledala video, a onda pročitala tekst i moram priznati da si me iznenadila kada si rekla da si mala problem s javnim govorom, Izvini ženska, ali ili se sjajno samokontrolišeš ili si zaista rođena da budeš ispred kamera. Divna je i tema emisije, naravno. Da se nagledamo još ovakvih divota! :)

Drangulije kaže...

Bravo :) Evo ja sada punim video, ali već na početku vidim da si super. Ne deluje da imaš ikakvu tremu... znači za početak odlično, tako da verujem da je i ostalo istog kvaliteta :)

Nego, nisi li imala više priloga? Nešto kao da sam razumela da si radila više tutorijala... hm... :)

Anonimno kaže...

Sve čestitke na video uratku. Ja mislim da je jedan od razloga izostanka treme što predstavljaš ono što radiš sa dušom i srcem. Ja bih rekla da si autentična. Čestitke još jednom pozz Sunčana

tina.b. kaže...

Mali Iv - hvala ti! Prilog (hvala Bogu) nije išao u živo tako da sam se imala vremena sabrat i kontrolirat! Prilozi će ići jednom tjedno kroz par mjeseci, a ako gledanost bude ok ići će i duže zato klikajte i dijelite linkove dalje :)

Biljana - da, snimala sam tri tutića, drugi ide već u idući utorak, a treći tek tamo pred ljeto, negdje krajem 5. mj.

Sunčana - hvala ti na divnim riječima, drago mi je da tako misliš :*

crljivica_ kaže...

And the oscar goes to... Krasna i samouvjerena prezentacija, a bome i slika. Ovakvi me postovi tjeraju odavde da idem raditi nešto pametno.

MICE TORBICE kaže...

Tvoj strašnostrašni text o strahićima koji te more i video koji je ispao predobar ,meni su nespojivi..ali Stvarnooo!!!
Super si to odradila i jedva čekam nastavak ...

What's for dessert? kaže...

Čestitam!

Lilla Indigo kaže...

Super video! Izgledaš odlično, super nastup bez traga treme (da je se bar ja mogu riješiti:)), jako mi se sviđa tvoj izbor odjeće za snimanje i, naravno, lijepe stvarčice koje si izradila.

Kreativa Silvija kaže...

U tvojim rukama stvarno izgleda tako lako.Bravo za tebe jer si pobijedila strah od javnog nastupa!
P.S.Ogrlica ti je super!Nadam se da ćeš u jednom od narednih tako lako videa pokazati kako se ona radi.

Sonaj kaže...

S obzirom na tvoj tekstualni uvod o strahu i ja sam u najmanju ruku očekivala da ćeš pasti pod stol:) Kad ono ništa...Čak ti se ni ruke nisu zatresle.....Ma rođena za kameru, vjeruj jednoj lavici:) Želim ti još puno suradnje i ovakvih projekata...Velika čestitka!!!

magrit kaže...

Aaaaa, kako mi je drago sto ovo vidim, sad imamo celu sliku o tebi :) Uokvirenu u crveno :)

Sjajna si, toliko si dala saveta, bas sjajno !!

mmm.... kaže...

Ma nemam riječi, sve si odradila kao da si pred kamerama dvadeset godina! Čestitam od srca! ;) Bravo!

Marinica kaže...

Čestitam ti! Odličan video, odlični radovi i nikad ne bih rekla da imaš tremu :))

naldor kaže...

bravo! cestitam od srca! odradila si to bas kao pravi profesionalac ...ni traga tremi

Olija kaže...

Suuuper! Baš mi je drago, sigurno ćeš imati priliku još se nekoliko puta suočiti sa svojim strahom na ovaj način, a ja jedva čekam!:D