14 veljače 2013

Kad te jubim da si mi kuntenta.....

Na valentinovski dan odluku o pobjedniku smo donili zajedno dragi i ja..... On je pročito sve komentare i jednostavno reko 'ja se ne dvoumim'! S druge strane, ja ne bi bila ja da nisam malo duže od njega mozgala.... Moram priznat da je njegov favorit i moj favorit, ali nisam imala srca izabrat samo jednu pobjednicu pa je tako pala odluka da nagradim jedan komentar na Facebooku i jedan na blogu! Pa dakleee........



Jedna ljubavna priča Luce i Šime je tipična ljubavna štorija i ide ovako:

Plovio morima jedan mali brodić, kad Šime ugleda djevu i pozove je na sokić. Lipotico moja kako ti je ime, kraj tebe virujem nema nikad zime. Ona okicama sramežljivo migne, skriva pogled kako god stigne. A šjor Šime mene malo sram, a rado bi htjela pusicu da vam dam. Ne brini lipotico,i slatku pusicu mi daj, volit ću te cili život i bit će ti samnom raj. Uskočiše oni u taj brodić mali, kuda sada plove kad bi samo znali. 
Autorica: Tea Perak

A druga, više životna i realnija, ovako:

 Ja nisam nikad bila Luce, ali sam zato bila (i ostala) šinjorina.
Moj P. nikad nije bio Šime Galeb jer je on rođen u nekim sjevernijim krajevima...tamo je živio i odrastao..

Nanio je i mene put u te krajeve, pa smo započeli zajednički život boreći sa sa nanosima snijega koji su bili previše za mene..divojku sa juga.
Njemu je nakon nekoliko godišnjih odmora u mom Zadru postalo previše sve ono što mu je donedavno činilo normalnu svakodnevicu...gužva, tramvaji, hladnoća...

i jednog dana smo odlučili dignuti sidro s asfalta, poći na jug, i baciti ga negdje bliže moru..

Ja sam i dalje šinjorina..rekao bi Mišo 'ostalaaaa si uvijek istaaaa', ali on sada više ''baca'' na Galeba. Onako..pozitivno. smiruje ga more, veseli ga tišina, nasmijan je, veseo..zrači...i nosi prugaste majice poput Šime! :) 
Autorica: Ana Surać

Cure molim da se jave na mail nakit.tic@gmail.com sa svojim adresama i sutra šaljem Lucu i Šimu u njihovom pravcu :) Ostalima najiskrenije zahvaljujem na komentarima! Bit će uskoro još darivanja ;)

Nema komentara: