25 veljače 2013

Memo board

Već duže vrime razmišljam kako ću isprobati na nečemu pituru po kojoj se može šarati kredom. Kako je gotova boja skupa pročačkala sam po netu kako je napraviti u kućnoj radinosti, a onda sam se sjetila da su je radile i cure iz Do!tsa (u tiskanom izdanju).


Nedavno, kad sam radila magnetne oblutke, mi je konačno sinula ideja što ću zapravo s njom opiturat!
Memo board!
Moja zamisao je bila da na jednom ili više povezanih komada naplavine napravim metalnu pločicu na kojoj će moći stajati magneti, ali po kojoj će se također moći pisati. Spojila sam naplavine, a uz pomoć dragog (jer bez njega svaki moj pokušaj stvaranja uglavnom ostaje samo na ideji) sam rješila 'problem' metalne pločice. On mi je izrezao lim, zaobilio rubove i probio na njemu rupice za vide. Tako su, zajedničkim snagama, nakon sat-dva iz nakiTIĆeve stvaraonice odskakutale ove memo pločice:


Do ideje sam došla kad sam shvatila da mnogi ljudi imaju ugradbene frižidere i možda ne znaju kud s magnetima! Ovako je problem rješen! Svaka memo pločica ima kukicu na poleđini tako da se može vješati na zid pa je možete staviti na bilo koji zid (ili vrata) u kući! Za sada smo napravili ove dvije, ali kuha ih se još!



Broj komentara: 5:

tina kaže...

ovo je super! svaka čast. maštovito i originalno kao i uvjek

Drangulije kaže...

Odlična ideja!
A ovo za realizaciju ideja te potpuno razumem. :)

Renata kaže...

Super, super ideja!:)

Tatjana kaže...

Ovo je baš zgodno!

Marinica kaže...

Super izgleda :)