11 veljače 2013

Šuškalice

Čitam vaše komentare na blogu i na Fejsu i već vidim da ću se teško odlučit za jednog pobjednika! Dali ste si truda, stvarno svaka čast..... ali nije još gotovo, pričicu još možete smisliti, a da me ipmpresionirate imate još dva dana fore ;)

Nego, za vikend sam se zabavila izradom novih šuškalica! Nisam odavno botuniće koristila za lančiće, a ni naušnice pa sam se baš uželila malo šuškanja!
Više slika kao i cijene možete pronaći u Woohoo dućanTIĆu!

U Šuškalicu sam se zaljubila..... kombinacija boja, oblik, privjesci..... baš mi je nekako 'legla' i teško ću je se odreći! Sviđa li se vama koja šuškalica?

Broj komentara: 5:

Diya Hoby kaže...

prva i druga su mi naročito lijepe, ali i ostale ne zaostaju, svaka na svoj način :D
lijepi pozdrav

Cat girl:) kaže...

Kišić i Veselica su odlični!!

P.S. Htjela sam ti samo preporučiti 2 bloga na temu interijera i jednostavnih DIY projektića jer vidim da takve stvari voliš! iheart organising i Michaela Noelle Designs!
Uživaj! :)

Lilla Indigo kaže...

Super mi je sve s gumbićima a najljepša Roza!

Sonaj kaže...

Kako ja nisam znala za ove naušnice s dugmićima?! Fora,fora, a bar dugmića ima:) Hvala na ideji!!!

Marinica kaže...

Šuškalice su baš slatke i vesele :))