06 veljače 2013

Zagrebačke crtice....

.... sada nazad u stari radno-uninani ritam stvaranja :)

P.S. blogTIĆu je rođendan za par dana...... Sutra otvaram malu nagradnu igricu!
P.S.P.S. Više o videu iz prošlog posta, odnosno o sudjelovanju i dojmovima u projektu 'Tako lako' više idući tjedan!

Broj komentara: 7:

Marinica kaže...

Super fotke :) Uvijek je lijepo malo se maknuti od kuće, bar na par dana :)

Isidora kaže...

lijepo si sve pofotkala, svaka čast. novi fotić se pokazao kao dobro ulaganje! :)

Drangulije kaže...

Imaš odlično oko, nema šta...
I super ti ide rukovanje aparatićem...
Zaista za sve pohvale... Ja mislim da još uvek (iako imam mnogo duže aparat od tebe) nisam tako dobro ovladala istim :)... ali nije svako za sve.

tina.b. kaže...

Bio je gušt slikavat malo urbanije motive od onih kojima sam inače okružena :)
Drago mi je da vam se fotke sviđaju!
.... a s mogućnostima aparata sam još uvik na 'vi', ali radim na bližem upoznavanju svaki dan ;)

Asja kaže...

Odlićne fotke! Ona s Barbie i Kenom me totalno nasmijala :)

Romana kaže...

Predobri kadrovi i prelijepe fotografije! :)

tina.b. kaže...

Hvala cure :)

Asja - to je plakat u kafiću u kojem mi sestra radi, mene je oduševio!