27 ožujka 2013

Batik


Kad me nešto zaintrigira moram isprobat, a ova tehnika me zaintrigirala!
Iako sam prvo pokušala s drvenim bojicama pošto njih imam u izobilju ipak je na kraju ispalo da su pastelne boje puno bolje, jednako kao i običan bijeli papir od pak papira na kojem sam također pokušavala raditi. I da, riječ je o vrlo neurednoj tehnici....


..... a možda je samo do mene!? Uglavnom, napravila sam tri slikice, ali samo za dvije imam okvir. Ništa komplicirano, naprotiv, jednostavnije ne može bit..... Vidit ćemo hoće li biti novih, kompliciranijih pokušaja (za koje ću morat kupit nove pastelne pošto su ove koje imam poprilično nekvalitetne).





Broj komentara: 5:

jednababaroga kaže...

Ovo prekrasno izgleda. Daj jednostavn tutic :))

tina.b. kaže...

Imaš link na orignalni tut u postu :)

Suzana kaže...

Sviđa mi se kako ti je ispalo ali nisam sigurna d bi se upustila u takav pothvat u svojoj radnoj sobi. Na dvorištu - da!

Asja kaže...

Baš je super! Što šarenije to bolje!

Drangulije kaže...

:) cool