26 ožujka 2013

I did it!

Zadovoljna s prvim pokušajem šivanja nesesera ponosno vam pokazujem slikice mojih ruku djela :)



Krojačicama će vjerojatno bit smišno što se hvalim ovako jednostavnim projektom, ali ja sam tako sretna što mi je uspilo pratit korake iz videa i bez većih trauma završit sve u cca sat i po šivanja! Tim više što sam za materijal koristila staru majcu, a za podstavu staru košulju.....


..... a kako je riječ o neseseru koji bi trebao biti čvrst i stabilan, u nedostatku flizelina (ljepljive među podstave), snašla sam se uz pomoć ljepila u spreju i dm krpa za čišćenje koje su vrlo slične filcu. Jednostavno sam ih posprejala i zaljepila na vanjski materijal predviđen za neseser, a onda sve skupa izravnala uz pomoć pegle.


Nemam pojma kako će se ova kombinacija ponašat u pranju, ali odlučila sam riskirat.


Nisam baš slijedila upute vezane za veličinu izrezanih materijala pa je moj neseser ispao nešto širi od onog u originalnom videu, ali ništa zato, više stvari u njega stane :)
Još nisam odlučila hoće li mi služiti za kozmetiku ili bojice kojih imam poprilično i ne stanu mi u pernicu koju sada imam.


A sad, na youtube tražit novi šivački izazov!!


Broj komentara: 11:

Anonimno kaže...

Odlično izgleda, bravo! :)

Dada kaže...

Što obećaš, to ispuniš. :) Ne budi skromna, neseser je odlično ispao. I treba da se hvališ :)

Asja kaže...

neseser je ispao fenomenalno! svaka čast!

Sara kaže...

Odlično! :D

Renata kaže...

Šta reći...stvarno odlično...rekla bi da već imaš podosta šivačkog iskustva...samo naprijed u nove poduhvate...:)

Sonaj kaže...

Savršeno odrađeno , a nadasve snalažljivo...Svaka čast:)

crljivica_ kaže...

Ufff... znam di ovo šivanje patenta najviše boli. Ali ovo je za SJEDI PET.

Drangulije kaže...

Wooow!
Svaka ti cast. Em izgleda lepo, em je uredno, a i vrlo prakticno.
Sve pohvale i za dovitljivost. Samo tako nastavi.

marija kaže...

Odlično izgleda, prelijepo, svaka čast!!

Marinica kaže...

Odlično izgleda! Svaka ti čast :) I super si se snašla u nedostatku flizelina!

Sanjushka Sanja kaže...

Bravo, super je ispalo.