06 ožujka 2013

Life lately....

.....nisam se ni okrenila, a već je prošlo više od tjedan dana od zadnjeg posta! Zanimljivo kako vrime leti i kako se svaki put začuđavam nad tom činjenicom!

Uglavnom, bila sam u Splitu prošli tjedan na Gingola danu. Bilo je ok, dobro organizirano, ali na žalost čini mi se da nije puno ljudi znalo za naš susretić tako da posjećenost nije bila nešto velika. Sutradan je izašao članak u novinama i ispada da je više ljudi saznalo za događanje nakon što je završilo... šteta.
Unatoč tome, ja sam zadovoljna pošto sudjelovanjem na ovakvim i sl. događanjima rušim neke unutarnje barijerice i strahove koje nesvjesno gradim. Drago mi je radi toga. A i ponosna sam pošto se dobna granica TIĆoljupki dobrano spustila - na bebu mlađu od godine dana! Žao mi je što nisam slikala tu malu slatkicu s rajfTIĆem :)

Doma sam se vratila s febrom, 39 krasnih stupnjeva praćeni suznim očima, glavoboljom i suhim kašljem!


Ispada da sam bila providna kad sam posjetila Kuću čaja dok sam bila u Splitu i kupila dvi nove mješavine zelenog i rooibos čaja za jačanje imuniteta! Ha! Green Vanity (ljevi na slici) mješavina zelenog čaja i ruže je prepredivan btw! Da, kad smo kod čaja, već skoro 2 miseca pijem ga bez ikakvih sladila. Prije mi je to bilo nezamislivo, ali sada sam se skroz navikla i stvarno u njemu uživam.

Iako bolesna vrag mi ne da mira pa sam se uhvatila jednostavnijih DIY projekata, sređivanje bočica i vazica jednostavnim namatanjem špage....


....kujem planove za ovo lito.....


....i prisjećam se prošlog (domaće šljive i kupine zaleđene još ljetos bez problema funkcioniraju u brzinskoj piti)


Kad ulovim malo volje i vremena pročitam koji redak, iako me vid baš i ne služi najbolje zadnjih mjeseci - stare cvike su pukle ima još misec dana, a ispada da se i dioptirija  pogoršala tako da me svakako čekalo kupiti nove. Nakon obilaska optika i optika, vaganja između 3-4 okvira koja su ušla u uži izbor konačno sam se odlučila i kupila nove cvike. Čekam da stakla budu gotova pa će sada bar slova bit malo bistrija, (i)ako glava nije.


Eto curke, uglavnom ste pohvatale mojih zadnjih 10ak dana koja nisam bila na blogu. S obzirom na planove za sezonu i posao koji čeka mene i dragog nisam sigurna hoću li biti u mogućnosti postati kao do sad, ali potrudit ću se, makar da vam javim kako napreduju radovi i kakve sam volje ;)


Broj komentara: 10:

Drangulije kaže...

Iako nisi dobro, rekla bih da si svakako kreativna i dalje, i to na nivou :) Drži se samo... pa se čitamo.

Mjau kaže...

Brzo ozdravi ;)

Renata kaže...

Brz oporavak želim...a da stvarno imaš energije i napraviš toliko toga i kad si bolesna...svaka čast...:)

Asja kaže...

Želim ti brz oporavak!

Marinica kaže...

Brzo ozdravi :) Ja sam baš jučer bila u Kući čaja i uzela Red Fruit i savršen je, ima nekih 6-7 vrsta crvenog voća i tako divno miriši.. ali ja imam naviki staviti žličicu meda jer mi je bez ičeg bezukusno.. bila sam na Gingoli, odmah na početku događanja i vidjela da si bila odmah kod vrata, ali pričala si s nekom curom dosta dugo, nisam htjela upadati vam u riječ, a meni i rodici se žurilo na šivanje tako da... :( ispadam bezobrazna, ali nadam se da će biti treća sreća sljedeći put da ti se javim :)) rodica je čak kupila jedan kušinić na srce za poklon od cure koja je imala i nekakve posteljine za djecu i pregače i slične stvari.. nadam se da će se uskoro pročut bolje za Gingolu i da će biti bolje posjećena..

tina.b. kaže...

Hvala cure :)

Marinica - da, brbljala sam s kolegicom s faksa. Trebala si se javiti bez obzira! Baš mi je žao da se nismo upoznale kad si već bila tamo :(






tina kaže...

kako mi je krivo sto te i sad nisam uoznala! ja na gingoli ovaj put nisam bila ali ni u siječnju nije bilom nista bolje. slične čajeve imam i ja,brat ih nakupuje pa ih pijemo cilu zimu. šaljem ti kiss za brz oporavak. p.s.ljedći put kad krenes put splita,javi se na mail :)

Suzana kaže...

Svakako se brzo oporavi...baš mi je super čitati komentare - ispada da se i u Splitu može dobro zabaviti-ne samo kod nas u ZG-u. Bravo cure-samo naprijed!

Sonaj kaže...

Brzo ozdravi , pravi planove, a vazice i teglice sa špagom su mi odlične:)))

eda kaže...

Ja sam već izrazila svoje žaljenje što nisam bila u Gingoli... u stvari mi je baš krivo što nisam stigla da te upoznam...
Eto što je prava kreativka, bolesna i pod fibrom stvara nove radove i smišlja nove ljetne projekte!!
Ovo sa špagom baš zanimljivo izgleda na hrpi!
Želim ti brz oporavak i realizaciju svih planova:)