19 ožujka 2013

Proljeće, di si?!

Uhvati me s vrimena na vrime kreativna blokada i jednostavno odbijam uzeti iglicu u ruke i raditi nakit. Već dugo iz istog razloga nisam radila broševe. Onda se neki dan volja okrenila, posjela me za radni stol. stavila mi iglicu u ruke i napravila broševe svakakvih kombinacija i uzoraka. Bojom prizivaju proljeće, ali nekako ono odbija doć.... Valjda su ga kiša i magla odveli na krivu polutku?!

Broj komentara: 6:

Renata kaže...

Divni su...ne znam koji mi je ljepši...:)

Printingtextil Natasha kaže...

Preslatki brosevi

Drangulije kaže...

Paaa, baš si bila vredna! I više od toga.
Jasno mi je potpuno ovo što si napisala za volju, totalno se pronalazim.

tina kaže...

mint i još čipkasto,ma ludilo!

Sonaj kaže...

Ajme što su divni i veseli!!! I ja glasam za mint:)))

Marinica kaže...

Jooooj, zakon su, tako veseli i šareni! Prizivaju nam proljeće :)