23 ožujka 2013

Proljeće

Dozivala sam ga i stiglo je! Ako ništa, barem kalendarski :) Čak sam i biciklu izvadila iz naftaline i napravila đir da vidim je li zahrđala (nije ona, ali jest moja kondicija)! Da bar hoće potrajati sunce.... već mi je dosta žuganja zbog kiše i sivila! Stvarno je vrime za proljeće!

A onda kad stigne da ostane (onih 15ak dana prije nego upeče sunce i počmemo žugati da je prevruće i da je već stiglo lito) pa kad se prošetaju proljetne suknjice, tanke jakete, baletanke, cviće u kosi i cvrkut ptica u ušima..... i brošTIĆ na reveru! Aaaaa, možete li zamislit tu divoticu!?


Broševi su spremni i ptice na granama isto.... još samo da Celzijusi porastu!

Broj komentara: 5:

tina kaže...

prekrasni su! di nađes ove slatke metalne elemente? šaljem ti puno pozdrava iz suncem okupanog splita

Drangulije kaže...

Koliko čujem, bar kod nas, kažu da će i april, pa čak i maj da budu ovakvi... više hladni nego topli. No, videćemo...

Dozivajmo proleće zajedno.
Tebi ide vidim od iglice i konca, a i ruke! :)

Tina kaže...

Tina - metalne komponente uglavnom kupujem preko eBaya

Biljana - neeee, nemoj mi to govorit! Nikad zima nije bila gora - kišovitija i sumornija :(

LivesArt kaže...

Preslatko, baš za proljetno-ljetne kombinacije!

Marinica kaže...

Kako su lijepi i slatki i veseli :))