25 ožujka 2013

Sjedila je za mašinom....

..... i pokušavala šiti!


Prije par dana sam imala male repeticije šivanja :) Našla sam sebi jednu krojačicu R. koja je bila voljna pokazat mi par stvarčica na mašini za koje nisam imala pojma da postoje (btw., imam je više od godine dana i tek mi je ona pokazala da preskačem jedan dio kod udivanja konca) i par osnovnih stvari kad je šivanje u pitanju. Zajedno smo napravile jednu torbicu ovog tipa i činilo se da sam sve pohvatala. No, kad sam išla sama ponovit postupak malo sam zapela i nakon patenta koji sam zašila preblizu tako da se jadan nije mogao otvarat i nakon puknute igle pokušaj je završio u smeću. Sutra dan, hladnije glave sam pokušala ponovno i ovaj put sam zadovoljna rezultatom. Čak sam se malo zaigrala pečatima i bojom za tkaninu i napravila par sovica (očito me uhvatila manija za sovama).

Danas se spremam na malo zahtjevniji pothvat uz pomoć youtube tutorijala koji mi se čini dosta jasan i detaljan. Dio koraka je isti kao za torbicu na slikama poviše, a drugi dio koji je malo kompliciraniji će biti za mene nov! Nadam se da će ovaj put pokušaj prvi bit uspjeli.....


Broj komentara: 6:

Sara kaže...

Super je! Svice preslatko izgledaju na tom materijalu :D

tina kaže...

odlično!

LadyNatP kaže...

Torbica je odlična!!

Marinica kaže...

Baš je slatka torbica!

naldor kaže...

bravo za sivanje ...i sama sam trenutno zadubljena u krpice i konce :)!

Lana kaže...

Uvijek me razvesele i nadahnu ovako kreativni ljudi! Obožavam sove i uvjerena sam da je moj mačak križanac sove i mačjeg roda :D