09 ožujka 2013

TuTIĆ: ponponi od starih majca

Surfajući netom u potrazi za nekim 'uradi sam' rješenjima prostora koji sređujemo dragi i ja, shvatila sam da zapravo za sve postoji nekakav tutorijal, bilo u foto ili video obliku. Zaista je teško pronaći nešto novo i kreativno što nisam vidila ranije na nekom od blogova ili čak novina. Unatoč tome, ima nekih stvari koje me svaki put iznova oduševe, a ovaj moj tuTIĆ danas je upravo jedan od takvih DIY projekata. Jednostavan, brz, efektan, ali i ranije viđen. Odlučila sam unatoč tome ovaj zadnji dio zanemarit i napravit korak po korak foto tutorijal u slučaju da baš vi eto nigdi niste na njega naletili ranije.



Trebat će vam stara majca (sastav mješavina pamuka i elastina), nožice, vruće ljepilo, par drvenih ražnjića ili grančica, tvrđi konac ili špaga i nešto oko čega ćete omatati trakice (ja sam koristila ravnalo).


Postupak je poprilično detaljno 'uhvaćen' fotkama tako da mislim da nema smisla dodatno objašnjavati i tekstom. Ako vam što ne bude jasno slobodno pitajte u komentarima pa ću naknado editirat post odgovorom.


Ovdje ću vam samo dati jedan mali savjet - kad namatate trakice oko ravnala ne zatežite ih previše. Također,  nastojte namatati trakice što ravnomjernije (znači u jednakom broju slojeva po cijeloj namotanoj dužini). Ne štedite na broju trakica jer što ih je više to će krajnji rezultat biti efektiniji.


OK, nisam sigurna koliko je ova zadnja fotka jasna - tankim slojem vrućeg ljepila prođite sredinom ponpona gdje ste vezali konac (ovaj dio ne trebate raditi ukoliko vam je ponpon dovoljno gust i ako je konac iste boje kao trakice,  ja sam koristila dosta kontrastnu boju konca pa je ovaj korak bio nužan).


Ideja više: kapnite par kapi eteričnog ulja među trake ponpona i imat ćete pravi mirisni cvjetak za vazicu!



p.s. u prvom broju Do!tsa imate tutorijal kako napravit ponpon od vune (OVDJE!), baš tako sam ga ja radila s mamom kad sam bila mala :)


Broj komentara: 12:

tina kaže...

prekrasno! sve mije jasno tako da nemam pitanja već same pohvale!

Marinica kaže...

Kako su slatki :) Super je ideja s eteričnim uljem!

pcelamaja kaže...

Zaljubljena sam, imam par majica, tako da ću sigurno probati....Hvala, Tina, odličan DIY tutorial :)

Sanjushka Sanja kaže...

Obozavam ih,prosli tjedan sam ih napravila hrpu od vune ali na malo drugaciji nacin.

Sanjushka Sanja kaže...

Obozavam ih,prosli tjedan sam ih napravila hrpu od vune ali na malo drugaciji nacin.

Sonaj kaže...

odličan post...baš su ti se cvjetići divno uklopili u one tvoje vazice sa špagom:)))

El Sotaescala kaže...

Buena idea . Me gustan estas flores.

roser

Marija kaže...

Odlični su, pogotovo jer su tako gusti. I strašno su mi se svidjele vazice orangine, baš si pristaju :)

Volim i ja mrvicu namirisati ovakvo vječno cvijeće <3 Radionica je divna, osvjetljenje pogotovo. Drago mi je što si sastavila svoj radni kutak za stvaranje.

Isidora kaže...

jako lijepo. sjećaš se, ja sam radila pompome od plastičnih vrećica, onih tanikih šuškavih. super su pompomi, a jednostavni za napraviti.

tina.b. kaže...

Drago mi je da vam se sviđaju punpunići :)

A... nakit kaže...

svaka čast, odlični!!! :)

Printingtextil Natasha kaže...

Odlicna ideja, bas bas