19 travnja 2013

Jubav!

Jedan mali posTIĆ s pločicom koju sam radila neki dan..... frcaju mi ideje za suvenire u zadnje vrime :)


I još jedna pločica, ovaj put je to 'mood board' - šteta što sam je se sjetila napravit sad kad ću se konačno rješit hormonalnih ludovanja..... ali možda posluži nekom drugom :)


Uglavnom, dragi i drage moje, idući tjedan sam u Zagrebu i ostajem najmanje 10ak dana tako da neko vrime neću moći primati narudžbe, a ni redovito odgovarat na mailove! Razlozi putovanja su dijelom ugodni, dijelom neugodni, ali što se mora obaviti - mora! Čujemo se kad se vratim XOXO

Broj komentara: 6:

Lana kaže...

Divne su ti pločice pogotovo ova jubavna ;) Sretno sa svim u Zg-u i ugodnim i neugodnim!

Lana kaže...

p.s. jako su ti slatki ovi video klipići, i diivnu radionicu imaš!!<3

Drangulije kaže...

Super su ti novi radovi :) Samo tako nastavi, pa se kuckamo kada se vratiš!

A ja sam... kaže...

Prekrasno, obožavam ovakve suvenire :)

Sweet Shabby Blue kaže...

odlicno!

tina kaže...

pločice su zakon!