03 travnja 2013

Keep calm.....

Službeno odustajem od žuganja na temu vrimena - ne isplati se.... Zapravo, umisto da plačem zbog vrimena odlučila sam pustiti da se nebo isplače koliko ga volja! Uostalom, dok je vani kiša stvaram više nego inače pošto me ništa ne vuče vani.... tako su nastali i ovi broševi kojima sam jaaaako zadovoljna i koji su mi možda čak i jedni od dražih koje sam napravila (bar u zadnje vrime)! Enjoy!



LOOK BUSY

Cijena broševa je 60 kn + poštarina... ukoliko ste zainteresirani za narudžbu možete se javiti na mail nakit.tic@gmail.com

Broj komentara: 10:

I'm just a dreamer kaže...

predobro :D

Teta Logopedica kaže...

Keep calm and dream big :) ma svi su ti prekokrasni!
Kreativnost: najdraža aktivnost!!

Renata kaže...

Dream big i Ride on moji su favoriti...ali i svi ostali su stvarno divni:)...

Drangulije kaže...

Odlična ti je svaka kombinacija boja! Sve pohvale, i samo tako nastavi.

Asja kaže...

super su, predivni i sa porukom :)

Lana kaže...

Ja sam preklopila od očaja i sad mi je kiša super, potpuno sam nespremna za lijepo vrijeme :))

Lana kaže...

A da, divni su broševi!!

Marinica kaže...

Joooj, genijalni su :))

A M A R A D I kaže...

Vidi se da si uživala u kombiniranju tkanina i boja! Svi su jako slatki!

tina kaže...

aww,bas su slatki!