07 travnja 2013

Plovi, plovi mala barka....

.....srca su joj jarboli, ruke su joj vesla, kapetan joj se gega - nije pijan, kriva je nevera!


Već duuugo skupljam košpice od bresaka koje pronađem na plaži. More ih ispere pa budu fine, oble i čiste i naprosto mame da ih uzmem iako nisam dugo znala što s njima. U subotu mi je sinulo - brodići! Bijelo platno sam obojala da izgleda kao staro, nabacila srca i prugice i voila! Krenula je regata iz nakiTIĆeve stvaraonice.....


Zalipila sam ih na kamenja s plaže. Neka sam obojala, neka ne....


Čini mi se da bi brodići mogli funkcionirati kao zgodan suvenir..... Što vi mislite?

P.S. Ako vas zanima kako napraviti da običan papir izgleda kao stari (brodić s natpisom smile) mogu napravit tuTIĆ na tu temu..... javite u komentarima :)

Broj komentara: 16:

Drangulije kaže...

Super ti je ideja za suvenire!

magrit kaže...

Aaa, kako je slatko ovo sto si napravila... gif, filmic, kako da se izrazim :)

Renata kaže...

Ovo je tako simpa i originalno!
A tutić uvijek može...:)

Ika kaže...

Jako lipo...a kad je regatavanje ???

Asja kaže...

baš su slatke male barke! idealni suveniri!

MICE TORBICE kaže...

Predivan suvenir, pokreni se!!
A tutić jedva čekam, kao i sve tvoje postove..pusse

Diya Hoby kaže...

baš divni mali brodići, uvijek si neiscrpna sa novim idejama, sviđa mi se originalnost ;D lp

tina kaže...

super ideja a brodići su prekrasni!

tina.b. kaže...

Aaaa, drago mi je da vam se brodići sviđaju :)

Mogla bi onda i tutić složit ovih dana, zgodan je :)

Cat girl:) kaže...

Preslatko!
I ja sam za tuTić! :)

What's for dessert? kaže...

Prekrasno izgledaju! Jako mi se sviđa prezentacija, pogotovo prva fotka na kojoj stalno izviru nove barčice.

Lana kaže...

Kjuuuut, svakako za suvenir! Kkako napraviš ovaj gif?

tina.b. kaže...

tuTIĆ očekujte onda idućih par dana :)

Lana - u photoshopu, na ovom blogu sam našla super tutorijal čak i početnik poput mene pohvata konce bez problema:

http://www.hankandhunt.com/home/2012/4/10/how-to-make-animated-diy-images.html

tina kaže...

što ti u brodiću drzi jedro?

tina.b. kaže...

Tina - čačkalica :D

Sonja kaže...

Kao i uvijek originalna, vesela, razigrana i prepoznatljivo tvoja ideja!
Odličan i autentičan suvenir!
Bravo :)