05 travnja 2013

You live - you learn!

S obzirom da sam rekla da se neću žaliti na vrime onda ću preskočit kazat kako je danas nebo sivo, kako vitar nosi kapi kiše i nikakav kišobran ne pomaže da ostaneš suh, kako prolazi još jedan dan koji ću provest uglavnom u zatovrenom, kako se kuća čuti po tufini (...) umisto toga pokazat ću vam što sam radila par dana prije i nakon Uskrsa.

PRIJE sam pokušala napraviti košaricu za jaja. Imala sam odličnu ideju kako ću od grančica napraviti formu gnjezda, ali bojim se da sam se poprilično preračunala s veličinom korištenih grančica tako da sam na kraju dobila nešto poprilično sićušno u što sam stavila lučicu.... možda bi moglo i poslužit kao zdjelica za mini količinu kakvih grickalica tipa pistacia ili kikirikija u ljusci.


Onda sam iskušala drugu ideju koja se sastojala od suhog lišća mandarine (koje i osušeno ima zelenkastu boju) i vrućeg ljepila. Pokušaj je ispao solidno, ali bojim se malo nestabilno. Osim toga, kad sam u nju posložila obojana jaja pola ih se nije vidilo pa sam odlučila ipak raditi aranžman na onoj drvenoj tacni koju sam vam pokazala u uskršnjem postu.


POSLIJE Uskrsa sam malo vježbala šivanje i iskušavala ukrasne ponte na mašini pa je tako nastala još jedna mini pismo torbica kojom sam poprilično zadovoljna. Svakim novim pokušajem šivanja naučim nešto novo pa sam tako ovaj put shvatila da izbor ovako čvrstog patenta nije najbolji izbor za ovako malu torbicu.


Zatim sam radila još jedan neseser, ali ovaj put s namjerom da njega koristim za bojice pa sam zamislila kako će mi postava na njemu biti u kombinaciji najilona i plastičnih vrećica (radi čvrstine i kako bi se tragovi od bojica mogli lakše oprati). Prepeglala sam preko papira za pečenje nekih 5-6 slojeva crnih veća za smeće kako bi dobila jedan sloj čvršće plastike, a najilon je od napice (stolnjaka) koji se kupuje na metre.


Recimo samo da mi je kombinacija testirala živce jedno dobra 3-4 sata! Na kraju sam odustala od sloja napice jer mi je on zadavao najviše problema i dovršila sam neseser samo da ga završim, jadno i nikako (iako iz daljine slikan neseser zapravo i ne izgleda tako loše - virujte mi - JEST!).


No, patent se može zatvoriti i bojice mogu u neseser stati bez problema pa do kad izdrži - izdrži!


Poanta ovog posta je valjda da čovjek uči dok je živ, eto, ja sam sad koliko-toliko pametnija! Još kad bi učila na tuđim greškama i neponavlja svoje ma di bi mi bio kraj!

Broj komentara: 7:

naldor kaže...

i samu me ovo vrijeme vec lagano "ubija" :( ...ova kosarica od malih siba je odlicna :) a neseser je vrhunski ...ja se ucim na masinu vec duzi period ali najvise problema mi zadaje ravnina :P... nemam bas kontrolu na gasu pa mi nekako uvijek uspije skrenut s kursa :P .....sto kod tebe vidim uopce nije stvar !

Maja Sanela kaže...

Pratimo tebe i tvoj nakit! Divno! http://sparklyget.blogspot.com/

tina.b. kaže...

Naldor - ja sam otkrila da mogu stavit jednu malu cjevčicu na mašinu tako da mi ona pomaže držat pravac, ali da, čim malo pojačam gas i meni biži linija! Nastojim šit polakše dok još ne savladam vještinu

Maja Sanela - drago mi je da ste svratile na blog :)

Kreativa Silvija kaže...

Ne bih nikada rekla da moraš savladavati vještinu šivanja.Meni ovo izgleda savršeno!

Drangulije kaže...

Ja ne znam gde pre da gledam, i čemu više da se divim. Tvoje gnezdo je ispalo super. Ja sam radila nešto, nedavno, pa će biti neki post na blogu, samo da dođe na red :)
Dopada mi se ovo što si šila, i ja zaista za perionicu za bojice ne bih rekla da išta fali ili da ima, pak viška... :) možda tvoja perfekcionizam sada udara više nego pre :) no, samo opušteno i uživaj u svojim kreacijama.

tina.b. kaže...

Kreativa Silvija - slikana je iz daljine, da sam slikala detalje sve bi ti bilo jasno! Jedna strana je kvadratastija od druge, šavovi na postavi i patentu idu u koso.....

Biljana - da, perfekcionist zaista jesam, ali ne pretjerujem... onaj najilon je sve zeznio, da sam od početka radila bez njega bilo bi ok, ovako sam do zadnje i najbitnije faze više izgubila volju i živce i samo to zbrljavila da ne bacim u smeće. Nije na kraju za baciti, ali nije ni neki uradak za pohvalu! Iako.... za pohvalu je moje strpljenje (oni koji me znaju očekivali su neseser izrizan u komadiće) XD

tina kaže...

kosarica-gnjezdo je fantastična!