11 svibnja 2013

Kad bi štipke pričale


Još od prošlog posjeta Zagrebu u škafetu čuvam male plastične okice koje sam kupila onako usput u nekom hobi dućanu. Prvotna zamisao je bila da ih koristim za magnetne oblutke, ali sam se predomislila i iskoristila ih na velikim drvenim štipalicama koje imam doma već neko vrime.

Kad sam ih krenila slagat na podlogu i slikavat te okice su bižale na sve strane..... Prvo sam mislila slikavat jednu po jednu, pa sam zatim krenila slikavat parove i kako sam ih dalje slagala činilo mi se k'o da međusobno stvaraju dijaloge! Evo kako sam ja to otprilke u svojoj glavi vidila/čula....


Broj komentara: 6:

naldor kaže...

bas su fora!!!imam i sama hrpu ociju doma, krivu velicinu sam narucila pa sad smisljam sto s njima :)

Drangulije kaže...

Jooj, što je super priča :) za svaki par štipalica :)

Maleni Miš kaže...

hahahahahahahaaaaa, kako me slatko nasmeja...medene su štipaljke skrrrroz :D

Lolila kaže...

hehe, slatke su :) osobito ovako poslagane u nizu

Marinica kaže...

Zakon su! Vesele i luckaste :))

melita kaže...

Genijalna ideja :)
Ja sam zimus tražila takve okice za neke radionice, ali kako nisam našla uzela sam omote od lijekova i ubacila u svaki zrno bibera, fora je ispalo samo mi je žao što se ne miču :D