14 svibnja 2013

TuTIĆ: od gumene igračke do broša



Jutros sam nabavila sebi malu iguanu.... Nije prava, samo tako izgleda :)


Čim sam je pikirala među Marinkovim igračkama već sam je zamislila na reveru! Nakon iznenađujuće kratkog pregovaranja dobila sam je na poklon, a nakon još kraćeg šivanja pretvorila sam je u broš. Evo kako.....


Malo iza joj se pridružio i nekakav žuti kukac, rekla bih muha, ali nisam sigurna!?


Iako su dosta veliki nisu teški pošto su rađeni od nekakave meke gume, a u stvari su šuplji! Žao mi je što ih nisam napravila ranije ovu zimu, bili bi fora na reveru kaputa :D


P.S. Marin kaže da to nije iguana, već varan.... pa eto, ispravljam netočan navod ;)

3 komentara:

Renata kaže...

Super originalno...odlično izgleda!

Asja kaže...

super, super i skroz originalno, ali mogučnosti su beskrajne...možeš upotrijebiti bilo koju plastičnu životinjicu!

Cat girl:) kaže...

Odlično izgleda! Draži mi je Igy (iguana/varan) od muhe a hobotnica bi super izgledala! :)