10 lipnja 2013

Dobro jutro

radni narode! U nakiTIĆevoj stvaraonici je gužva zbog silnih srdaca, trakica i štipalica koje se motaju po radnom stolu, ali..... nađe se malo mista za nove radne pobjede! Ovaj put sam radila navlake za kušine u Mojitu.
Počela sam s 11 muških i 1 ženskom košuljum....


I nakon par sati šivanja dobila prekrasne navlake.... njih 12 (za sad)!


Mislim da su se pastelne nijanse boja super poklopile!


A ako ste iz Trpnja ili okolice ili od bilo kud i imate viška košulja, po mogućnosti muških, javite mi na mail nakit.tic@gmail.com :) Dobro bi mi došla još koja!


4 komentara:

naldor kaže...

svaka cast, odlicno izgledaju! na zalost kosulja nemam :(

mali iv kaže...

Bravo! Kakva ideja, sa sve džepićima i dugmićima, a o bojama i da ne pričam! Oduševljena sam! :D

Anonimno kaže...

oooo kolegice pa ovo ti je prava fora!!!! ;)

Marinica kaže...

Ovo ti je genijalna ideja! Baš mi se sviđa konačan proizvod i iako su svi različitih boja i uzoraka skroz se slažu, sve je super ukomponirano :))