05 lipnja 2013

Malo boje...



...čini značajnu razliku!


Još nije u okruženju kojem je namjenjen pa prašnjav pod kvari dojam..... Nakon cca po ure struganja stare piture, komončin je obojan sa 3 sloja bijele akrilne boje, točkan žarko rozom akrilnom bojom i na kraju prelakiran mat lakom (za parkete).


Hehehe, dam vam par štipopamtilTIĆa ako prvi pogodite čime sam radila točkice :) 
(Imate fore do 7.6. u podne za pogađanje! Sudjeluju isključivo komentari na blogu!)

Edit: iako ste imali zgodnih prijedloga ni jedan nije točan! Za točkice je zalsužan čavao, odnosno glava od čavla :)

Broj komentara: 18:

livija kaže...

Stapici za usi

Ivana Lovric kaže...

S gumicom na vrhu olovke...

I'm just a dreamer (Sanda) kaže...

Predivno :) savršen je!!

Nataša Radić kaže...

kistom i šablonom?

tina kaže...

gumicom od olovke?

Josipa Ćuk kaže...

Predivan je :)
Jednostavno, a impresivno.
Alat - štapić za uši?

Anonimno kaže...

sa špenadlom(koja ima okruglu glavicu)?

marcela b kaže...

sa špenadlom (koja ima okruglu glavicu)

Anonimno kaže...

i ja sam pomislila na gumicu sa olovke..

Anonimno kaže...

tea perak

presladak je ..taman bi za svoju curku..

možda lak za nokte :-D

Marinica kaže...

Kako dobro izgleda!

Drangulije kaže...

divno :)
jedva cekam da vidim kako ce kafic izgledati :)

cenim da ke olovka sa gumicom u pitanju :)

Lana kaže...

Ajme,mislim da imaš identičan ormarić kao i ja! Ja sam svoga isto uljepšala, ostavila sam prirodno drvo, a na vrata i ladicu sam stavila neku retro samoljepivu foliju..Super je ovaj tvoj ispao!

Svashtaonica kaže...

Jednostavno i jako lijepo! jedva čekam i nadam se, da ćemo vidjet i ormarić u novom okruženju..!:-)
a točkice su možda..od kista,tj. od njegove drške..??:-)

Sweet Shabby Blue kaže...

Preslatko!!

Renata kaže...

Ormarić je ispao super!
A za točkice, stvarno nisam sigurna, i ja sam pomislila na gumicu od olovke...

Lolila kaže...

drška od kuhače? :D
imam u planu nešto slično za svoju sobu :) nadam se da će ispasti isto ovako super!

Asja kaže...

Predivno je ispao!