24 lipnja 2013

Prije/poslije brzinski projekTIĆ

S obzirom da je radova ostalo puno, a vremena je malo, a ja ne želim zapostaviti blog.... e zato sam iz naftaline izvadila ovaj prije/poslije post!


Slika prije je stvarno prije - lito 2012., slika poslije je slikana jutros! ProjekTIĆ realiziran lito 2012., haljinica nošena lito 2012/2013 - više puta.

Oko ovog refashiona stvarno nije bilo puno filozofije - suknji sam prvo skinula pas (struk), prošila je po visini (bila je na preklop), odrezala na željenu dužinu, na prsima prošila 10ak redova elastičnim koncem i to je to! S obzirom na vrućine, nedostatak vrimena, manjak energije i što li sve ne ovakav projekt je idealan za ubiti lino litnje popodne - bez puno znoja! A iza toga na kupanje u novoj haljinici :)


Broj komentara: 7:

tousled day kaže...

Eej, odlično ti je ispalo! I ja sam ovih dana radila nešto slično, ali tvoja je ekstra!

Sanjushka Sanja kaže...

Mrak!

Lana kaže...

Pa svaka čast!!

Marinica kaže...

Odlična je, baš mi se sviđa! Lepršava i šarena haljinica, sve što ti treba za jedan ljetni dan :)

Renata kaže...

Odlično!:)

tina kaže...

bravo!

Katarina Bulut Čolaković kaže...

Vidim prekrasne ideje na tvom blogu, vrlo rado bih se pridružila, svaka čast :)