03 lipnja 2013

Zadnih 10ak dana

Počinje ono doba godine kad se treba naviknit na tempo brži od onog u kojem sam u zimskom modu. Sezona se prikarda brzinom svjetlosti, a posao još nije ni blizu kraja. Preuređivanje kafića i nije baš lagan posao, ali kad ga se radi s guštom onda je to posve druga dimenzija (iako, da nema rokova bi se lakše disalo). Tako sam zadnjih dana točkala....


.....lipila.....


...... pisala!


Teži i veći dio posla ipak odrađuje dragi....


A kad nemam penelić u ruci onda se družim s ovom ekipom koja se sprema na vjenčanje.....


.....i lovim duge!


Što ste vi radili dok me nije bilo?

Broj komentara: 5:

Drangulije kaže...

Aaaa, pa ja nisam znala da ti imas neki zadatak u smislu uredjenja kafica :) Zanimljivo... Nadam se da ces malo vise o tome pisati.

eda kaže...

Koja vridna ženica!!! I koliko li posla oko tebe!
Gledam ova slovca koja najednom izrone iz podloge i nikako da shvatim u čemu je kvaka... vosak preko šablone pa premaz ili nešto drugo?
A ja... šta god radila, nije ni blizu tako kreativno i veliko:)

mali iv kaže...

Imate vaš kafić? Uh, znam onda da bih mogla tamo sedeti satima, samo da mi obezbedite čaj. :) Kakav ste tim, to se ceni i nema ničega lepšeg od posla u kome uživaš, pritom imaš takvu pomoć! (iskustvo) :*

tina.b. kaže...

Biljana - pa u planu mi jest pisati i o tome, ali koliko i kad stignem!

Eda - namjeravala sam napravit tutić za tu foru :) Tehnika je vrlo jednostavna, ali zahtjeva malo strpljenja - na drvenu podlogu šablonu napraviš s drvofixom, a onda kad se osuši prelakiraš lakom u boji (bitno je da nije pokrivni). Istom tehnikom sam radila i one točke na prvoj slici.

Mali iv - dragi drži kafić već skoro 10 godina, ali ovo je prva koju ćemo raditi skupa. Na žalost, nećemo stići sve što smo planirali ovu godinu, ali će zato iduću biti tip - top :) Uvik si dobrodošla, ako te put dovede u Trpanj :)

I'm just a dreamer kaže...

divno! ekipica za vjenčanje je savršena! jedva čekav vidjeti kako kafić izgleda :) baš mi je drago zbog tebe/vas!