08 lipnja 2013

Životinjsko carstvo!



Nedavno sam prebacivala slike s kompa na hard disk i skužila da sam u zadnje vrime dosta živin(ic)e slikavala..... i ja i dragi! Evo na koje smo naletili u zadnjih misec dana....


Ovaj pozer je naš 'kućni' ljubimac..... zapravo, imamo ih par oko kuće, čuvaju nas od zmija :)


A kad već slikavamo živine, slikavamo i našu najdražu živinicu..... malo, crno, dlakavo stvorenje, najslađe na svitu!


Broj komentara: 6:

eda kaže...

Eto koje su prednosti života u prirodi! Bez pesticida, fungicida i ostalih "cida"... a moja djeca u ovom betonu vesele se slučajnom leptiru!

Drangulije kaže...

Joj, sta sve imamo :D u okolini i blizini. Ja vec duze inace ne vidim i necujem pcele. Nadam se da ih kod vas ima...
Moram da priznam, onaj "kucni ljubimac" mi nije bas najjasniji :)
Zar i on sam nije zmija? (oprosti na mom neznanju :D zaista mi je sve sto gmize a ovako izgleda zmija :D :D)

Diya Hoby kaže...

i mene baš zanima taj pozer, što je uopće to? nikad vidjela ni čula za tu vrstu .. uglavnom baš cool slikice :D

tina.b. kaže...

'kućni' ljubimac je glavor (ili, književno hrvatskim jezikom - blavor). Iako izgleda ko zmija zapravo je gušter. Hrani se kukcima, miševima i zmijama i zapravo je korisna i za ljude bezopasna životinja. Imamo ih oko kuće i vrtla 3-4 i toliko su se udomaćili da ih moram preskakat kad idem ubrat salatu :)
http://hr.wikipedia.org/wiki/Blavor

Isidora kaže...

sviđa mi se glavor. sve šta jede zmije, moj je frend. :)

Drangulije kaže...

Hvala na ovim informacijama :)
Priznajem, zaista nisam informisana oko ovih detalja :) Vazno da su bezopasne!